خانه‌ رباتیک در ایلام آغاز به کار خواهد کرد

به گزارش سیناپرس، علی حیدربیگی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه آینده جهان به سمت هوش مصنوعی و تکنولوژی پیش می‌رود و رباتیک هم موضوعی است که در این زمینه بسیار می‌تواند کار کند، اظهار کرد: برنامه‌نویسی، آموزش برنامه، مکانیک، ICT  و IT به دانش‌آموزان موجب می‌شود خلاقیت هنرجویان این حوزه بیشتر شود و در کنار این به نتیجه‌ مطلوبی برسیم.

وی با اشاره به افزایش استفاده خانواده‌ها از انواع تکنولوژی و سیستم‌های کامپیوتری نوین، گفت: ما نیز باید سمت و سوی فعالیت‌های هنری خود را به سمت تکنولوژی ببریم و طوری برنامه‌ریزی کنیم که دانش‌آموزان به جای سرگرمی با بازی‌های تلفن همراه خود بتوانند در این زمینه تولیدات داشته باشند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی ایلام ادامه داد: بازی‌سازی تلفن همراه یکی از نمونه خلاقیت‌هایی است که می‌تواند در فرزندان شکوفا شود و خانه رباتیک هم می‌تواند به بالفعل شدن استعدادهای نهفته در این زمینه کمک کند.

وی تصریح کرد: آینده‌ رباتیک در حوزه‌های مختلف روشن است که می‌توانیم از آن استفاده‌های مفید ببریم و خوشبختانه در استان‌های مختلف خانه رباتیک راه‌اندازی شده است.

حیدربیگی درباره اهمیت راه‌اندازی خانه رباتیک در ایلام گفت: محوریت این خانه برای فعالان این عرصه می‌تواند به درخشش استان در جشنواره‌ها و مسابقات ملی و بین‌المللی کمک فراوانی کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا