میلیونر بازی‌ساز برگزار شد

 نخستین مسابقه میلیونر به منظور کمک به افرادی که ایده‌ای در زمینه بازی‌سازی دارند، در فکر انتشار بازی خود هستند و درباره بازاریابی و فروش بازی خود راهنمایی و مشاوره می‌خواهند با همکاری مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی برگزار شد.

از بین بازی‌ها و ایده‌های رسیده از اقصا نقاط کشور، با نظر هیئت داوران، پنج بازی در بخش اجرا و پنج بازی در بخش ایده به اختتامیه مسابقه راه یافتند.
اختتامیه این رویداد با سخنرانی مؤسس شرکت نارین ایده پاسارگاد شروع شد. وی ضمن  اشتراک‌گذاری  تجربه  فردی در صنعت بازی‌سازی، از همه‌ی افراد حاضر در جلسه برای حضور یافتن در این رقابت تشکر کرد.
سپس فشارکی از تیم بازاریابی  و توسعه تجاری نارین، مسیرهای پیش روی بازی‌سازان را برای ورود به عرصه انتشار بازی به‌تفصیل بیان کرد. بعد از آن محتوای ارائه شده در کارگاه‌ها به صورت تعاملی، باعث افزایش مشارکت شرکت‌کنندگان شد.
پس از برگزاری کارگاه فنی، هریک از منتخبین در فرصتی ۱۰ الی ۱۵ دقیقه‌ای به ارائه بازی خود پرداختند. در آخرین قسمت برنامه، تیم داوران معیارهای تیم داوری را برای شفافیت و راهنمایی بیشتر عنوان کرد.
در نهایت تیم داوری بازی «دوئل» را به عنوان بازی منتخب اعلام کرده و در بخش ایده، «فوتبال مجازی» توانست رتبه برتر را از آن خود کند.
نخستین مسابقه بازی‌سازی موبایلی در ایران با عنوان «میلیونر بازی‌ساز»با همکاری مرکز شتابدهی و نوآوری معاونت علمی برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا