چکش مکانیکی اختراع شد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا، چکش‌ها احتمالا از دوران باستان تاکنون موجب آسیب به بسیاری از مردم شده‌اند، طوری که هر کس چکش به دست گرفته باشد بعید است که با ضربه‌ای انگشتان خود را نوازش نکرده باشد.اکنون یک طراح آمریکایی به نام "مایکل یانگ" یک ابزار دقیق و درخشان ابداع کرده است که از سر خود برای فرو کردن میخ به سطوح مختلف استفاده می‌کند و نیاز به استفاده از دست دیگر را برای نگه‌داری میح از بین برده و باعث می‌شود که این چکش بسیار ایمن و کارآمدتر شود.

ساخت نمونه اولیه این چکش شش سال به طول انجامیده است و در واقع چکش و میخ‌کوب برقی را ترکیب کرده است.

این چکش با قابلیت استفاده از  خشاب‌های استاندارد مخصوص میخ‌کوب‌های برقی طراحی شده که در قسمت سر این چکش کار گذاشته می‌شوند.

یک دکمه روی سر این چکش وجود دارد که با فشردن آن، سر چکش دو قسمت می‌شود و می‌توان خشاب میخ‌ها را از شکاف ایجاد شده در چکش قرار داد. سپس با هر ضربه یکی از این میخ‌ها به سطح مورد نظر فرو می‌رود.

این رویکرد نه تنها نیاز به استفاده از دست دوم شما و خطر آسیب را از بین برده است، بلکه باعث می‌شود که کارها بسیار کارآمدتر انجام شوند.

نمونه اولیه این چکش از قطعات پلاستیکی چاپ سه‌بعدی ساخته شده است، اما یانگ می‌گوید محصول نهایی از تیتانیوم با یک دسته چوبی ساخته خواهد شد.

وی در این شش سال همواره به دنبال شناساندن اختراع خود بوده است، اما توفیقی نداشت و مجبور شد به کار قبلی خود بازگردد. اما حالا پس از شش سال، با انتشار یک ویدیو در یوتیوب و جلب توجه بسیاری از مردم، حق اختراع خود را ثبت کرده و شروع به فروش اختراع خود کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا