چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران برگزار می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران با حضور دانشمندانی از کشورهای آلمان، سوئد، فرانسه، آمریکا، هندوستان و برزیل برگزار خواهد شد.

آنالیز، جبر، توپولوژی، آنالیز عددی، منطق ریاضی، نظریه گراف و ترکیبیات، ریاضی مالی، آمار و احتمال، آموزش ریاضی، هندسه، معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی، تحقیق در عملیات، علوم کامپیوتر، نظریه کد و رمزنگاری، نظریه کنترل و بهینه سازی، نظریه اعداد و نظریه بازی ها از محورهای برگزاری این کنفرانس است.

ارائه آخرین دستاوردهای صاحب نظران، اساتید و دانشجویان، گسترش فرهنگ بکارگیری قابلیت های ریاضی و به خصوص تفکر ریاضی در عموم جامعه کشور، نقد و بررسی مسائل و مشکلات پیش روی مباحث ریاضی و اساتید و دانشجویان این رشته، معرفی گروه ریاضی دانشگاه علم و صنعت ایران چگونگی ایجاد ارتباط با جامعه جهانی ریاضی برای همکاری‌های علمی و بین المللی و طرح چالش های پیشروی دانش آموختگان ریاضی و چگونگی بکارگیری آنها از اهداف برگزاری این کنفرانس بشمار می رود.

در این کنفرانس۵۰۰ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می شود و مقالات پذیرفته شده این کنفرانس در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)نمایه می شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا