کوچک‌ترین پرنده دیجیتال ساخته شد

از نمونه‌های آمبولانس آن گرفته که در خبرهای گذشته مطرح شده تا نمونه‌های جاسوس این پرندگان، همگی‌ از یک ساختار مشترک پیروی می کنند. کوچکترین نمونه Drone که اخیراً ساخته شده است ZANO نام دارد و کاربردهای گوناگونی از جمله عکاسی با سبکی نو را برای شما فراهم می‌کند.

ZANO به تلفن هوشمند شما متصل می‌شود و کنترل آن به صورت اتوماتیک و یا دستی‌ امکان پذیر است. فرقی‌ نمی‌کند تلفن هوشمند شما دارای سیستم عامل IOS و یا آندروید است، مادامیکه این پرنده به تلفن هوشمند متصل است، دوربین HD به کار گرفته شده در آن، عکس‌های با کیفیت و جذابی را برای شما ارسال می‌کند.

به گزارش کلیک،این گجت ۶ سانتی که کمتر از۵۰۰ گرم وزن دارد، در حالت پرواز اتوماتیک، مختصات تلفن هوشمند شما را پیدا می‌کند و نزدیک به آن پرواز می‌کند، با سنسور اینفرارد به کار گرفته شده در این Drone ، امکان اصابت با درخت، اشیا و یا حیوانات کاملا از بین می رود و پرواز در امن ترین حالت انجام می‌شود.

باتری در نظر گرفته شده برای این Drone پاسخگوی چندین پرواز طولانی مدت است و در صورتی‌ که شارژ آن‌ رو به اتمام باشد به صورت اتوماتیک به تلفن هوشمند شما نزدیک شده و فرود می‌آید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا