ارائه خدمات بیمه ای با تخفیف ویژه به شرکت‌های دانش بنیان

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،سید محمد صاحبکار رئیس مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان با اشاره به ضرورت افزایش ضریب نفوذ بیمه به خصوص بیمه های بازرگانی در میان شرکت های دانش بنیان گفت: فعالیت های تولید و بازرگانی شرکت های دانش بنیان دارای ریسک های متعددی از جمله مسئولیت ناشی از شکست ماشین آلات است که اگر مورد بی‌توجهی قرار گیرد می تواند دارایی ها و محصولات شرکت ها را با خطر مواجه سازد. 

وی افزود: به همین منظور و برای کاهش ریسک این فعالیت ها، تفاهم نامه‌ای میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و یک شرکت بیمه ای منعقد شد،  که بر اساس آن تخفیفات و تسهیلاتی را در حوزه بیمه های بازرگانی به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می دهد.

دبیرکارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: این تفاهم نامه در چهار حوزه بیمه‌های آتش‌سوزی، بیمه‌های مسئولیت، بیمه‌های اشخاص و در نهایت بیمه مهندسی شکست ماشین الات( ماشین آلات الکترونیک و مکانیکال) اجرایی می‌شود.

عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فناوری درباره نحوه استفاده شرکت های دانش بنیان از این خدمات بیمه ای گفت: شرکت‌های دانش بنیان برای بهره مندی از این تسهیلات، ابتدا به نمایندگی‌های منتخب این شرکت بیمه ای در سراسر کشور که فهرست آنها در سامانه دانش بنیان قرار دارد، مراجعه کرده و درخواست خود را به منظور دریافت بیمه نامه مورد نظر ارائه دهند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا