اولین دوره MBAدر مدیربت کسب وکار برگزار می گردد

به گزارش سیناپرس، دکتر مهرداد کرمانی، رییس نمایندگی ایرانی انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در خصوص دوره تخصصی MBA به ایسنا گفت: باتوجه به روند رو به رشد BPM، افراد بسیاری به فعالیت در این زمینه روی آورده‌اند. مدیران ارشد بسیاری فقدان آن را احساس کرده و کسب تخصص در این زمینه را برای مدیران میانی و اجرایی خود الزام کرده‌اند. از طرفی یکی از رشته‌های مدیریتی که درسال‌های اخیر در ایران با اقبال عمومی مدیران و کارآفرینان روبه‌رو شده است، رشته MBA است. با رشد MBAهای تخصصی و ظهور دانش BPM در میان رویکردهای مدیریتی، نیاز به MBA این حوزه نیز احساس می‌شود.

وی افزود: در پایان اولین دوره MBA در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار گواهینامه معتبر از طرف مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر و نمایندگی انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در ایران به مخاطبین اعطا می‌شود.

کرمانی خاطرنشان کرد: مدت این دوره آموزشی یک ساله و در قالب 240 ساعت آموزشی همراه با یک پروژه کاربردی است. از مزایای شرکت در این دوره می‌توان به کسب مفاهیم بر اساس دانش روز حوزه به همراه مهارت عملی و بهره‌گیری از دانش اساتید صاحب‌نام و فعال در زمینه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار اشاره کرد.

وی یادآور شد: امکان ثبت نام حضوری در این دوره با مراجعه به دانشکده صنایع دانشگاه امیرکبیر فراهم است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا