تقویت سیستم بلوتوث باسیستم های صوتی بی‌سیم

به گزارش  سیناپرس به نقل از ایسنا، به این ترتیب تلویزیون دارای بلوتوث می‌تواند به هر نوع اسپیکر بلوتوثی متصل شود و کاربر را از خرید سیستم‌های صوتی سینمای خانگی سنتی بی نیاز کند. به تازگی استاندارد جدیدی در توسعه سیستم‌های بی‌سیم در حال توسعه است که می‌تواند به طور قابل توجهی، استفاده از "بلوتوث" را افزایش دهد.این سیستم جدید صوتی که موسوم به "تپ تی‌وی"( TAP TV) است، یک پروتوکول صوتی بلوتوث است که به کاربران این امکان را می‌دهد که به هرگونه بلندگوی بلوتوثی متصل شوند.

در این سیستم کاربران می‌توانند یک سینمای خانگی واقعی را تجربه کنند."تپ تی‌وی" می‌تواند به تلویزیون و ستاپ‌باکس دارای بلوتوث، حتی ارزان‌ترین و قدیمی‌ترین مدل آن‌ها اتصال یابد.این سیستم همچنین نیاز به سخت افزار خاصی ندارد و قادر به پراکندگی صدای فراگیر یک اسپیکر بلوتوثی است.صدای فراگیر، فناوری استفاده از بیش از پنج بلندگو برای شنیدن یک صدا است که بیشتر از طریق صداگذاری قابل انجام است.

صدای دالبی تنها ویژگی "تپ تی‌وی" نیست. این سیستم قادر به تشخیص چند زبان است که به تلویزیون این امکان را می‌دهد که ‌آهنگ‌های مختلفی را به هدفون‌های گوناگون که به تلویزیون متصل هستند، ارسال کند.این هدفون‌ها از طریق یک برنامه موبایل به تلویزیون اتصال می‌یابند و استفاده از فناوری صدای فراگیر که گرانقیمت و دشوار است آسان می‌کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا