جایزه ملی سلول های بنیادی اعطا شد

 جایزه ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به منظور شناسایی و تشویق فعالان علاقمند به این حوزه از سال ۹۴ به صورت سالیانه برگزار می شود.بخش های جایزه ملی شامل مقاله برتر، پایان نامه برتر، ایده برتر و اختراع برتر می شود.

مقاله برتر

در این بخش سن متقاضی در زمان پذیرش مقاله باید زیر ۳۵ سال تمام بوده باشد. همچنین مقاله باید اصیل بوده و موضوع آن باید در حوزه های مرتبط باشد.

متقاضی باید نویسنده اول یا مسئول بوده و وابستگی سازمانی اول ذکر شده برای متقاضی ایران باشد. همچنین تاریخ چاپ مقاله باید ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ بوده و در پایگاه ISI نمایه شده و حداقل ضریب تأثیر آن باید ۲ باشد.

پایان نامه برتر

در این بخش تنها پایان نامه هایی که دارای صورت جلسه دفاع هستند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت. متقاضی باید دست کم ۲ مقاله اصیل مستخرج از پایان نامه داشته باشد.

ضریب تأثیر یکی از مقالات باید ۳ به بالا بوده و مقاله دوم نیز باید در مجله ای با ضریب تأثیر ۲ به بالا چاپ شده باشد. ثبت اختراع بین المللی معادل با مقاله با ضریب تأثیر ۳ در نظر گرفته خواهد شد. این بخش یک برگزیده خواهد داشت.

ایده برتر

در این بخش لازم است متقاضیان در زمان ثبت نام دانشجو باشند. همچنین ایده متقاضی باید در حوزه های مرتبط بوده و از شرط لازم نوآوری برخوردار باشد.

اختراع برتر

در این بخش لازم است موضوع اختراع در حوزه های مرتبط با علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی باشد.فراخوان این رویداد از ۱۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۷ شروع شده و تا ۳۱ تیر ماه سال جاری ادامه دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا