تهران هوشمند در اینوتکس

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران این سازمان در این رویداد سه روزه در کنار سایر اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری ایران و  دیگر کشورها همچون شرکت‌های فناور و دانش بنیان، استارتاپ‌ها، ارائه کنندگان زیرساخت، پارک فناوری، شتاب دهنده‌ها و … میزبان علاقه مندان است.

سازمان فاوای شهرداری تهران بر آن است تا با حضور در این نمایشگاه ضمن ارائه دستاوردهای خود در زمینه تهران هوشمند، نتایج پژوهش‌ها و فعالیت‌های خود را در این حوزه ارائه و از ظرفیت‌های این رویداد در راستای تبادل تجربیات پیرامون شهر هوشمند استفاده کند.

در روز ابتدایی این نمایشگاه دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در نشست اقتصاد دیجیتال و زیرساخت‌های شهر هوشمند در محورهای تحولات فناوری به‌ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات و آینده اقتصاد از منظر تحولات فناورانه، فناوری‌های نوین و نقش دولت هوشمند در تحول اقتصادی سخنرانی خواهد کرد.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و دبیرخانه تهران هوشمند  همچنین در بخش نمایشگاهی این رویداد نیز در سالن گلستان غرفه شماره ۲۶ برنامه های متعددی را در نظر گرفته است.

پلتفرم مشارکت شهروندی، باشگاه نوآوری و همچنین اطلاعات و تجربیات در زمینه سامانه شفافیت شهرداری تهران، سامانه پروفایل شهروندی یا «تهران من» و سایر سامانه‌ها و سرویس‌های شهرداری تهران نیز در این رویداد معرفی خواهند شد.

علاقه مندان برای آگاهی از جزییات برگزاری دومین همایش تهران هوشمند و چگونگی همکاری با این رویداد بزرگ و بین المللی نیز می توانند به غرفه سازمان فناوری اطلاعات در اینوتکس مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا