اپلیکیشن همراه تماس‌یار رونمایی شد

ابوالقاسم رئیسی هم‌زمان با رونمایی از اپلیکیشن همراه "تماس‌یار" به تشریح آخرین فعالیت‌ها و دستاوردها و رویکردهای جدید روابط عمومی جهاددانشگاهی، هم‌گام با فناوری‌های ارتباطی روز پرداخت.

مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی درباره‌ این رونمایی گفت: اپلیکیشن اندرویدی تلفن همراه "تماس‌یار" که با همکاری جهاددانشگاهی زنجان طراحی شده است، یک نرم‌افزار کاربردی با قابلیت دسترسی سریع و آسان به تمامی اطلاعات تماس واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در کل کشور در هر زمان و مکان جغرافیایی است.

وی ادامه داد: این نرم‌افزار کاربردی هم به صورت آفلاین و هم آنلاین قابل دسترسی برای همه‌ اعضای جهاددانشگاهی است و امکان به‌روزرسانی مستمر در آن توسط همه‌ی اعضا پیش‌بینی شده است.

مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی افزود: اپلیکیشن همراه "تماس‌یار" یک نسخه‌ی ویژه‌ مدیران جهاددانشگاهی با قابلیت دسترسی به شماره‌های تلفن همراه مسوولان این نهاد نیز دارا می‌باشد و از طریق لینک زیر، قابل دسترس برای همه‌ی اعضا می‌باشد:

دانلود تماس‌یار

وی درباره‌ ویژگی‌های سایت جدید جهاددانشگاهی که امسال از آن رونمایی شد،‌ گفت: راه‌اندازی این سایت به آدرس www.acecr.ac.ir، یکی از اقدامات جدیدی است که انجام شده و از ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت یکسان‌سازی سایت معاونت‌ها و تمامی واحدهای استان با یک قالب مشابه (این ویژگی به‌صورت پایلوت، هم‌زمان در چند استان در حال انجام است)، امکان بارگذاری فیلم و خدمات الکترونیکی که شامل لیست مراکز آموزشی، مراکز پزشکی و…، دانلود اپلیکیشن‌های مرتبط با جهاددانشگاهی، قوانین و مقررات به‌روز این نهاد، لیست مشخصات کامل واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و… اشاره کرد.

وی افزود: سعی شده در این سایت که چندماه کار مستمر و فشرده بر روی آن صورت گرفته است، با قالبی متفاوت، به‌روز و طراحی گرافیکی مناسب و زیبا، مخاطبان اخبار جهاددانشگاهی علاوه بر دسترسی آسان و سریع از تمامی فعالیت‌های روز این نهاد با خبر شوند.

مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی ادامه داد: سایت جهاددانشگاهی روزانه و به‌طور مرتب توسط یک تیم خبری در زمینه‌ی رسانه، به‌روزرسانی می‌شود و تمامی اعضای این نهاد و عموم مردم می‌توانند آخرین اخبار و فعالیت‌های این نهاد را به آسانی و با یک فرم مناسب دریافت کنند.

رئیسی با اشاره به این‌که روابط عمومی این نهاد علاوه بر استفاده‌ از سایت، از فرم‌های متنوع دیگر انتشار اخبار و فعالیت‌های جهاددانشگاهی بهره می‌برد، افزود: با توجه به ابلاغ انجام شده مبنی بر استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی به جای تلگرام، روابط عمومی جهاددانشگاهی اقدام به ایجاد کانال این نهاد در دو پیام‌رسان سروش (@1359acecr) و ایتا (@acecr_1359) برای اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای این نهاد به‌صورت روزانه نمود.

وی افزود: با توجه به اقبال عموم جامعه به اپلیکیشن اینستاگرام، در این شبکه‌ی اجتماعی نیز به آدرس "acecr1359" آخرین اخبار و ویدیوهای کوتاه از جهاددانشگاهی را نیز به‌صورت مستمر بارگذاری می‌کنیم.

مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی ادامه داد: ایجاد صفحه‌ی جهاددانشگاهی در آپارات به آدرس https://www.aparat.com/acecr نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره کل است تا از این طریق و با هدف دسترسی آسان مخاطبان، بتوانیم فیلم‌های مربوط به جهاددانشگاهی را در این صفحه بارگذاری کنیم.

ابوالقاسم رئیسی با توجه به انتشار ۱۸ سالهی مجله‌ی پیام جهاد در جهاددانشگاهی، بیان کرد: بنا داریم در شروع نوزدهمین سال از انتشار این مجلد، گام‌های جدیدی برای جذاب‌ شدن و استفاده‌ی مفید از این نشریه انجام دهیم و اخبار در این مجله را با دسته‌بندی، فرم جدید و ارزش‌های افزوده‌ی فراوان خبری به مخاطبان این نشریه عرضه کنیم.

وی ادامه داد: قصد داریم در یک فرآیند سه ماهه تا آخر تابستان، پیام جهاد را از یک نشریه‌ی صرفا خبری، به سمت یک مجله‌ی خبری ـ تحلیلی سوق دهیم تا بتوانیم با انتشار آن، یک جریان‌سازی مناسب و مفید برای جهاددانشگاهی داشته باشیم و بخشی از آن در قالب شماره‌ی 169 پیام جهاد، در چند روز آینده منتشر خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برنامه مستند تولیدی "میان‌بر" در تلویزیون جمهوری اسلامی، بیان کرد: روابط عمومی از هر ابزار مناسب و جذابی برای بهتر دیده شدن جهاددانشگاهی استفاده می‌کند.

ریئسی خاطرنشان کرد: تولید برنامه‌ "میان‌بر" که به دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی در کشور پرداخت، از جمله برنامه‌های تولیدی اداره کل روابط عمومی بود.

ابوالقاسم رئیسی افزود: انتشار اینفوگرافی‌های هفتگی از مهم‌ترین اخبار و رویدادهای جهاددانشگاهی نیز قالب جدیدی است که روابط عمومی هم‌اکنون از چند هفته‌ی گذشته اقدام به تولید آن کرده است و قصد داریم تا آن را به‌صورت کامل در همه‌ی زمینه‌ها ادامه دهیم و تولید محتوای جذاب و جدید به هر شکل و ابزار را در اولویت‌ برنامه‌های خود داریم.

مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی با اشاره به ارتباط گسترده و تاثیرگذار این اداره کل با رسانه‌ها، بیان کرد: رویدادهای مختلف جهاددانشگاهی با ارتباط مستمر با رسانه‌ها پوشش داده می‌شود و این اداره کل ارتباط با رسانه‌ها را برای انتشار اخبار جهاددانشگاهی و اطلاع یافتن عموم مردم از این اخبار در اولویت خود دارد.

وی ضمن برشماری آخرین فعالیت‌ها و دستاوردهای روابط عمومی جهاددانشگاهی، تاکید کرد: ما آماده‌ی دریافت تمامی نظرات، انتقادها و پیشنهادهای اعضای محترم و عزیز خانواده‌ی بزرگ جهاددانشگاهی در هر استان و شهر و هم‌چنین تمام مخاطبان جهاددانشگاهی و عموم مردم برای بهتر شدن روند فعالیت‌ها در اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی هستیم.

رئیسی عنونان کرد: روابط عمومی جهاددانشگاهی در چشم‌انداز مستمر خود با استفاده از تمامی امکانات و تکنولوژی‌های روز، سعی دارد تا ضمن پوشش تمامی فعالیت‌های کوچک و بزرگ این نهاد در سراسر کشور، جهت اعتلای نام جهاددانشگاهی و معرفی این نهاد به‌عنوان یک مجموعه‌ی منسجم و متنوع در خدمات، گام‌های بلندی را بردارد و به رسالت این نهاد در همه‌ی زمینه‌ها کمک شایان کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا