ساعت هوشمند گوگل به بازار می آید

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر، گوگل همچنین قصد دارد یک مدل تازه از گوشی هوشمند پیکسل و نسل جدیدی از هدفون های پیکسل باد را عرضه کند.در این میان عرضه ساعت هوشمند توسط گوگل بیش از پیش هیجان ایجاد کرده، زیرا تولید چنین محصولی توسط این شرکت سابقه نداشته است.

در سال های گذشته گوگل سیستم عامل ویژه ای برای ساعت های هوشمند موسوم به ویر او اس طراحی کرده بود که بر روی تولیدات شرکت های ا جی، فسیل گروپ و غیره نصب می شد. اما این بار شرکت یادشده قصد دارد سخت افزار متناسب با این نرم افزار را نیز تولید کند.

ناظران می گویند این حرکت گوگل هوشمندانه بوده و از عزم جدی این شرکت برای افزایش حضور در بازار سخت افزارهای همراه خبر می دهد. همچنین با سازگار شدن این ساعت با برخی محصولات خانگی هوشمند گوگل دسترسی به طیف گسترده ای از خدمات ممکن خواهد بود.

ساعت های هوشمند گوگل احتمالا با همکاری شرکت آلمانی وین فیوچرو در سه مدل لینگ، تریتون و ساردلاین تولید می شوند. مهم ترین تفاوت این ساعت ها در ابعاد و امکانات سخت افزاری آنها خواهد بود. همچنین ممکن است تامین انرژی برخی مدل های این ساعت ها با نور خورشید صورت بگیرد.

استفاده از تراشه های تولیدی شرکت کوالکوم، گزینه های متنوع شخصی سازی و برنامه ریزی تمرینات ورزشی، پشتیبانی از شبکه های نسل چهارم ال تی ای و جی پی اس، ردگیر ضربان قلب و ابزار بررسی سطح استرس و نگرانی و سازگاری با دستیار هوشمند گوگل موسوم به Google Assistant از جمله دیگر ویژگی های این ساعت اعلام شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا