گزارش تصویری از کامیون الکتریکی تسلا

خودروها بخش مهمی از سینمای جهان را به خود اختصاص داده‌اند. فیلم‌های متعددی با محوریت جاده و خودرو ساخته شده‌اند که شاید بتوان یک از مهم‌ترین‌های آن‌ها را سری فیلم‌های مد مکس یا مکس دیوانه دانست. شرکت تسلا پیش‌ازاین و با معرفی و رونمایی از مدل لودیکروس (Ludicrous) نشان داده بود که به فیلم‌های هالیوودی ارادت خاصی دارد. این خودرو با الهام از طراحی‌های به‌کاررفته در فیلم توپ‌های فضایی (Space balls) ساخته شده بود و حال این کمپانی اقدام به معرفی یک مدل جدید با الهام از سینمای هالیوود کرده است.

در تصاویر منتشر شده از جدیدترین محصول تسلا، ایلان ماسک تصویرهایی از کامیون الکتریکی این شرکت را نشان داده است که با دقت در آن‌ها می‌توان گزینه‌ای به نام مکس دیوانه را روی نمایشگر این محصول مشاهده کرد. در فیلم یاد شده صحنه‌های فراوانی شامل درگیری کامیون‌ها در جاده‌های کویری وجود دار و وجود چنین موردی در خودروی تسلا کاملا بعید به نظر می‌رسد.

بااین‌حال وضعیت مکس دیوانه بر روی این خودرو چیست؟ بر اساس گفته‌های متخصصان، این قابلیت برای رانندگی با حداقل فاصله قانونی و ممکن با خودروهای کناری است. البته احتمال این‌که این قابلیت در نسخه نهایی به مشتریان عرضه شود بسیار کم است و بر همین اساس نیز به‌احتمال فراوان این قابلیت به خاطر بررسی باگ‌های نرم‌افزاری و تست کردن سیستم ناوبری این خودرو در آن تعبیه شده است.

به‌این‌ترتیب باید گفت که پس از نام این وسیله یعنی لودیکروس (Ludicrous) که از فیلم توپ‌های فضایی برداشت‌شده است، این دومین ارجاع بزرگ به فیلم‌های هالیوودی در این محصول است و به نظر می‌رسد که ایلان ماسک قصد ندارد تا دست از سرگرم کردن مردم بکشد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتخبی از این خودروی زیبای الکتریکی که می‌تواند 500 کیلومتر با یک بار شارژ به حرکت ادامه بدهد را مشاهده می‌کنید.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا