استارتاپ‌های فناوری‌های همگرا شناسایی می‌شود

 فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا به همت مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا معاونت‌علمی و با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان این معاونت، یک فرصت عالی برای استارتاپ‌های حوزه فناوری‌های همگرا  ایجاد می‌کند.

در این فراخوان، استارتاپ‌ها امکان پیدا می‌کنند تا با ثبت نام و معرفی ایده استارتاپی خود پس از طی کردن مراحل داوری بتوانند فعالیت خود را در مجموعه‌هایی که حاضرند از آن‌ها حمایت کنند، ادامه دهند. این مجموعه‌ها اغلب شتابدهنده‌ها و مراکزی هستند که با سرمایه‌گذاری روی طرح شما می‌توانند سرعت بیشتری به کسب‌وکار شما بدهند و شما را برای ورود سریع‌تر به بازار آماده کنند.
محورهای علمی موردپذیرش استارتاپ‌ها در این فراخوان حوزه های سلامت (تشخیص، غربالگری، بهبود و درمان)، دارو و دارورسانی (دارورسانی هدفمند و هوشمند)، حوزه محیط‌‌زیست و آب (آلاینده‌ها، بازیافت و پسماند(،فناوری زیستی، نانوجاذب‌ها، اپتیک و لیزر، علوم شناختی (رابط مغز و رایانه، دستگاه‌های واقعیت مجازی) و حسگرها (نانوحسگرها، نانوزیست‌حسگرها) هستند.
علاقه‌مندان می‌توانند در وبسایت این فراخوان به آدرس http://www.nbic.ir/nopa ثبت نام کنند. طرح‌های ارسالی استارتاپ‌ها توسط داوران بررسی می‌شود. طرح‌های منتخب برای مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد. برای استارتاپ‌های برگزیده در مرحله داوری حضوری، دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود. استارتاپ‌های برتر طرح‌های خود را به شتابدهنده‌ها و مراکز حمایت‌کننده معرفی می‌کنند و در آخر استارتاپ‌هایی که توسط شتابدهنده‌ها انتخاب شود، با همکاری آنها فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مهلت شرکت در این رویداد پایان مرداد ماه سال 97 است. طرح‌هایی که زودتر ارسال شوند شانس بیشتری برای جذب در مراکز حامی توسعه کسب و کار و شتابدهنده‌ها دارند و در صورتی که دیرتر ارسال شوند ممکن است ظرفیت پذیرش آن‌ها تکمیل شود.
با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت‌علمی و به همت مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا این معاونت، فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا یک فرصت عالی برای استارتاپ‌های حوزه فناوری‌های همگرا ایجاد خواهد کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا