احراز هویت بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌شود

 همان‌طور که میدانید کارگزاری‌های بازار سرمایه بسیار محدود هستند. دفاتر کارگزاری‌ها همچنین در تهران محدود و در شهرستان‌ها ناچیز است. برای مشتریان کارگزاری‌ها معمولاً این مشکل پیش می‌آید که به مشتریان یک کارگزاری بخصوص بپیوندند و دفتر آن کارگزاری در آن شهرستان وجود ندارد یا دسترسی به کارگزاری برای مشتریان در تهران دشوار است، به همین منظور محققان در حوزه اطلاعاتی موفق به طراحی نرم‌افزاری با عنوان "الماس" شده‌اند، مشتریان با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان در بیش از 19 هزار و شش‌صد دفتر پیشخوان مراجعه یا ثبت‌نام غیرحضوری داشته باشند.

درواقع با در اختیار داشتن نرم‌افزار تحت وب هویت یاب؛  دیگر نیاز به مراجعه مشتریان به شعب و انجام امضاهای هویتی نیست، این نرم‌افزار درواقع یک نرم‌افزار واسط است، که مشتریان به‌جای مراجعه حضوری به کارگزاری‌ها از طریق این نرم‌افزار احراز هویت می‌شوند. همچنین یک شعبه مجازی با استفاده از این نرم‌افزار ایجاد می‌شود، که بعد از احراز هویت از سوی دفتر پیشخوان ( با استفاده از کارت‌های شناسایی) استفاده از آن ممکن خواهد شد.
در این مرحله می‌توانند درخواست کنند که از طرف دفاتر پیشخوان یک نماینده به محل کار یا سکونت افراد ارسال شود بعد از تأیید هویت این تأییدیه برای کارگزاری ارسال می‌شود، بعد از دریافت تأییدیه کد بورسی کاربر برای او فرستاده می‌شود.
طرف قرارداد الماس داده کارگزاری‌ها هستند، نرم‌افزار الماس داده در سایت کارگزاری‌ها برگزاری می‌شود و از طریق لینک اطلاعات را دریافت می‌کند. در فرم‌ها اطلاعات شخصی، شغلی و موارد موردنیاز کامل می‌شود و در مرحله آخر چند گزینه پیش رو وجود دارد ؛ یا می‌توانند مراجعه کنند و یا این‌که درخواست ارسال نماینده به محل را انتخاب کنند.
در تازه‌های مجموعه الماس ماژول هسته معاملات آنلاین است به این معنی که با استفاده از ماژول فوق کلیه خدمات موجود روی پلت فرم‌های معاملاتی فعلی را در اختیار خواهید داشت، امکان ارسال سفارش به‌صورت آنلاین، ارسال بسته سفارش‌ها، انتقال آنی وجه و شارژ مستقیم پنل معاملات، ارسال دسته سفارش‌ها با پیش‌نویس آن‌ها به‌صورت گروهی تعریف هشدار لحظه‌ای روی یک نماد و ارسال هشدار از طریق پیامک و گوشی و بسیاری امکانات دیگر که فرصت مشاهده لیست سفارش‌ها باز و کنسل یا ویرایش یک سفارش و ارائه گزارش‌های مفصل به کاربر در مورد نحوه عملکرد مانند گزارش سفارش‌ها یا واریزی‌ها، امکان مشاهده پرتفوی لحظه‌ای و سرمایه‌گذاری با جزئیات مفصل را برای کاربران ممکن می‌سازد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا