تاثیر هوش مصنوعی روی تجربه خرید کردن

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا، فروشگاه "مارکز اند اسپنسر"که یک شرکت خرده‌فروشی انگلیسی و چندملیتی است و با در اختیار داشتن  هزار و ۱۰ شعبه فروشگاه‌های پوشاک، موادغذایی و کالاهای لوکس در انگلیس و ۴۰ کشور جهان فعالیت می‌نماید، در حال همکاری با "مایکروسافت" است تا دریابد چگونه فناوری می‌تواند موجب بهبود در روند "خرید کردن" شود.

"استیو راو" مدیرعامل شرکت" مارکز اند اسپنسر" که به اختصار به "M&S" مشهور است گفت: ممکن است "هوش مصنوعی" موجب تغییری اساسی در روند صنعت خرده ‌فروشی در انگلیس شود.

در حال حاضر "مایکروسافت" در حال کار روی این فناوری است که ‌ممکن است سبب حذف "صندوقداران" و خطوط پرداخت" از فروشگاه‌ها شود.

راو اظهار کرد،"M&S" به اولین فروشگاه خرده‌فروشی دیجیتالی تبدیل خواهد شد.وی افزود، ما می‌خواهیم در استفاده از فناوری و ارزش قائل شدن برای مشتریان، پرچمدار باشیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا