ولوو S۶ مدل ۲۰۱۹، شاهکار سوئدی در قلب آمریکا

شرکت ولوو در میان بسیاری از نام‌های بزرگ کشورهایی مانند آلمان و ایتالیا، یک کمپانی سوئدی است که همواره به کیفیت شگفت‌انگیز مشهور است. این شرکت به‌تازگی توانسته است تا در بازار آمریکا کیفیت بسیار ویژه‌ای را در قالب یک خودروی جدید به نام ولوو S۶ مدل ۲۰۱۹ عرضه کند و پیش‌بینی می‌شود که این خودرو بازار این کشور را تصرف کند.

این خودرو از جهات مختلفی عنوان نخست را به دست آورده است. این ماشین اولین خودروی ولوو است که مدل گازوئیلی ندارد و همچنین اولین مدلی از محصولات شرکت ولوو به‌حساب می‌آید که در خاک آمریکا تولید می‌شود. در حقیقت می‌توان ولوو S۶ مدل ۲۰۱۹ را آخرین بخش از یک پازل دانست که با مدل XC۹۰ آغاز شده بود.

در نخستین نگاه، این خودرو شباهت بسیار زیادی با مدل سدان S۹۰ دارد ولی با توجه بیشتر، تفاوت‌های بیشتری را درک خواهید کرد. سپرهای جلوی خودرو اندکی جذاب‌تر طراحی شده‌اند و پنل های در نیز با کیفیت بهتری ساخته شده‌اند که البته بر ر یو قیمت این خودرو نیز تاثیر گذار بوده‌اند.

این خودرو به چراغ‌های ویژه‌ای مجهز است که در حقیقت با الهام از تبر خدای باستانی اسکاندیناوی یعنی تور ساخته شده است. بااین‌وجود این تنها نماد قدرتی نیست که در این خودرو شاهد آن هستیم و موتور این خودرو با قدرت ۳۴۰ اسب بخاری خود می‌تواند یک غول تمام‌عیار به‌حساب باید. این مدل در شرایط استفاده از موتور T۸ دوقلو به ۴۰۰ اسب بخار نیز می‌رسد.

البته هنوز مشخص نیست که هر دو مدل موتوری T۶ و T۸ برای آمریکا عرضه شوند. البته یک مدل ویژه‌ای این خودرو نیز عرضه می‌شود که ۱۵ اسب بخار نیرومندتر بوده و در بخش‌های تعلیق و ترمز، کیفیت بهتری را دارد. قیمت پایه این خودرو برابر با 36 هزار و 795 دلار است و گران‌ترین مدل نیز 56 هزار و 395 دلار است که موجب می‌شود تا قیمت این محصول، رقابت را برای شرکت‌های آمریکایی دشوار کند.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا