نمایش توانمندی های 5 شرکت فعال در حوزه نانو

 در ششمین دوره‌ نمایشگاه ریلی، 5 شرکت‌ منتخب مرتبط با نمایشگاه ریلی که دارای محصول در بازار هستند، برای کسب تجربه‌ موفق و توسعه‌ بازار محصولات نانویی در این نمایشگاه حضور دارند.

 

نانو افزودنی ضد خوردگی، رنگ‌های ضد خوردگی و مقاوم در برابر اسید و قلیایی و رطوبت، پکیج ضد خوردگی، مستربچ و مواد اولیه‌ انواع پلاستیک پیشرفته، فیلترهای نانویی از جمله محصولات نانویی مرتبط با حوزه ریلی است که در این نمایشگاه عرضه شده است.

ستاد ویژه‌ توسعه‌ فناوری نانو با هدف توسعه‌ بازار محصولات نانویی از این شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه حمایت می‌کند و فضای نمایشگاهی لازم را برای معرفی محصول و عقد قرارداد بین تولیدکنندگان محصولات نانویی و صنعت ریلی شرکت فراهم کرده‌است.

معیار انتخاب این پنج شرکت علاوه بر ابراز تمایل آنها برای حضور، فروش محصول در بازار و حوزه‌ فعالیت آنها بوده‌است.

این دوره، چهارمین حضور مداوم شرکت‌های نانویی مرتبط با صنعت ریلی با حمایت ستاد ویژه‌ توسعه فناوری نانو است. ستاد بر اساس رصد فعالیت شرکت‌های نانویی هر دوره حوزه‌ ویژه‌ای از محصولات را برای حضور در غرفه‌ ایران نانو انتخاب می‌کند. به عنوان مثال سال‌های گذشته شرکت‌های ساختمانی، نانو پوشش‌ها و کف‌پوش‌ها برای ایجاد بازار فروش حمایت شدند و این دوره شرکت‌های رنگی هستند.

بر اساس مذاکراتی که با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، متروی تهران و شرکت‌های سازنده صورت گرفته، انتظار می‌رود که حضور نمایشگاهی منجر به عقد قرارداد و توسعه‌ بازار محصولات نانویی شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا