رویداد کارآفرینی مدیریت و خدمات شهری اردبیل برگزار می شود

این رویداد با هدف حمایت از استعدادهای جوان و ایده‌های خلاقانه و زمینه سازی ایجاد استارتاپ‌های نوپا برای تسهیل در خدمات شهری اردبیل و توسعه فرهنگ کارآفرینانه در این شهر برگزار می‌گردد. محورهای این رویداد عبارتند از:
– گردشگری و احیای میراث فرهنگی
– محیط زیست و مدیریت پسماند
– فرهنگ‌سازی عمومی و حقوق شهروندی
– محورهای توسعه شهری
– شهر هوشمند
رویداد استارتاپی مدیریت و خدمات شهری اردبیل ، رویدادی ترویجی و با رویکرد آموزشی است. در جریان این رویداد دو روز و نیمه حدود 50 الی 100 نفر از دانشجویان، دانش‌آموختگان و علاقمندان صاحب ایده در زمینه مباحث استارتاپ و کارآفرینی گرد هم جمع می‌شوند و ضمن اشتراک‌گذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود، شبکه‌سازی و تیم‌سازی، مهارت‌های کارآفرینی و فرایند اجرایی سازی یک ایده تا کسب و کار و راه‌اندازی یک استارتاپ نوپا را در عمل آموخته و با کمک، مشاوره و نظارت مربیان متخصص رویداد، ایده نوآورانه خود را توسعه می‌بخشند.

در این رویداد مشاوران و مربیان با تخصص‌های کسب وکار، فناوری اطلاعات، گرافیک و رایانه و کارآفرینی جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی تخصصی به شرکت‌کنندگان حضور دارند و در نهایت سه تیم و ایده برتر ارزیابی، داوری و معرفی خواهند شد. علاقمندان به شرکت در رویداد می توانند از طریق لینک https://evnd.co/gr5lw در سایت ایوند ثبت‌نام نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا