آیا کنجکاوی فضایی‌ها را یافته است؟

شبکه اجتماعی یوتیوب به‌خوبی در میان کاربران به پدیده‌ای بسیار محبوب بدل شده است و میلیون‌ها کانال با محتوای متفاوت توانسته‌اند روزانه میلیاردها کاربر را برای این شبکه به همراه بیاورند. در این میان یکی از محبوب‌ترین روش‌های کاری کانال‌های یوتیوب را باید کانال‌هایی دانست که برای ارائه شایعات و به قول خودشان کشف رازهای مخفی تلاش می‌کنند.

در این میان از میان هر چند هزار ویدیوی ساخته شده در این زمینه ممکن است یکی از آن‌ها به واقعیت نزدیک باشد. با این حال یکی از کاربران این شبکه اشتراک ویدیو به‌تازگی مدعی شده است که تصاویر ارسالی از سوی کنجکاوی نشان‌دهنده آن هستند که حیات هم‌اکنون نیز بر روی مریخ وجود داد.

این تصویر در تاریخ 2080 مریخی برداشت شده است که برابر با 13 ژوئن در تقویم زمین است. در این تصویر دقیقا همان چیزی دیده می‌شود که همه ما انتظار داریم، خاک و سنگ. با این وجود تصویر یاد شده یک شیء بسیار مات و محو را بر روی سطح مریخ نشان می‌دهد که این کانال یوتیوب مدعی شده است این مات بودن تصویر به‌واسطه دویدن این موجود با سرعت بسیار بالا است.

این تئوری برای اثبات به یک سند کاری روی نیاورده و با بررسی تصاویر دیگر نشان می‌دهد که این ماهیت مات، در تصاویر بعدی حاضر نیست. این امر بر اساس گفته مسئول این کانال به این معنی است که موجود در حال حرکت در یکی از تصویر به ثبت رسیده است و در سایر تصاویر محل را ترک کرده بوده و به زیر شن‌ها خزیده است.

منبع: techtimes

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا