ذن فون Ares با پردازنده اسنپدراگون 821 و ۸ گیگابایت رم رونمایی شد

بهگزارش سیناپرس به نقل از زومیت،ایسوس روز گذشته بدون برگزاری رویدادی رسمی یا کنفرانسی خبری، گوشی جدیدی را به‌نام ZenFone Ares در تایوان عرضه کرد. این دستگاه با مشخصاتی برابر با گوشی سال گذشته‌ی ذن‌فون AR بر فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی متمرکز شده است. ذن‌فون آرس از نمایشگر ۵.۷ اینچی امولد با نسبت تصویر استاندارد ۱۶:۹ و وضوح تصویر QHD یا (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) بهره می‌گیرد. نمایشگر این گوشی به برخی از ویژگی‌های نام‌آشنا همچون فناوری Tru2life به‌منظور بهبود قابلیت دید در محیط‌های خارجی و پوشش مقاوم در برابر چربی مجهز شده است.

ذن‌فون آرس از تراشه‌ی شناخته‌شده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ به همراه ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.0 با قابلیت افزایش ظرفیت بهره می‌برد. سخت‌افزار این گوشی ظاهرا با فناوری ARcore گوگل سازگاری دارد. ZenFone Ares در بخش دوربین یک بار دیگر به همان حسگر ۲۳ مگاپیکسلی به همراه لنز با وضوح بالای پیکسل‌مستر ۳ مجهز شده است؛ البته این دوربین به‌منظور پیاده‌سازی افکت‌های سه‌بعدی واقعیت افزوده از قابلیت ردیابی حرکتی و سنجش عمق بهره می‌گیرد. در قسمت جلوی ذن‌فون آرس نیز حسگری ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی درنظر گرفته شده است.

محصول جدید ایسوس به طرز غافلگیرکننده‌ای اندروید نوقا را اجرا می‌کند؛ اما باتری آن ظرفیتی معادل ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند. ذن‌فون آرس به منظور تکمیل تجربه‌ی چندرسانه‌ای به رمزگشای صوتی با وضوح بالای ۳۸۴ کیلوهرتز سونیک مستر ۳ مجهز شده است و از هدفون DTS با صدای فراگیر ۷.۱ کاناله نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید ایسوس فعلا تنها در بازار تایوان عرضه می‌شود و امکان سفارش آن از خرده‌فروشی‌های محلی با قیمت ۳۳۳ دلار وجود دارد.

  • Asus Zenfone Ares 
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا