رسیدن به توسعه در گرو نوآوری و خلاقیت نخبگان است

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا،سید سعید احمد زاده شب گذشته 23 خرداد در دیدار نخبگان با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، گفت: فضای این استان فضای همدلی نیست و باید برای توسعه گام‌هایی برداشت.

وی افزود: مسئولان دولتی گاه به اشتباه از توان نخبگان استفاده نمی‌کنند، در حالی که برای رسیدن به توسعه استفاده از کارشناسان ادارات به تنهایی کارساز نیست.

سرپرست بنیاد نخبگان خراسان جنوبی با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه باید از توان، نوآوری و خلاقیت نخبگان استفاده کرد تا این فضا در راستای اتحاد و همدلی پیش برود،ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌هایشان بر نخبه باوری تاکید داشتند، اما متاسفانه برخی از مسئولان به این مهم بی‌توجه هستند.

وی افزود: در حال حاضر 204 نخبه عضو این بنیاد هستند که باید فضا برای حضور این افراد که خود ظرفیتی برای توسعه استان هستند، در راس امور فراهم شود.

سرپرست بنیاد نخبگان خراسان جنوبی از راه اندازی اتاق فکر نخبگان در استان خبر داد و گفت: به دستور استاندار آیین نامه این اتاق به تصویب رسیده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک جلسات پر باری را با حضور نخبگان، دانشگاهیان و مسئولان دستگاه ها شاهد باشیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا