نگاهی به فیات ۵۰۰X ۲۰۱۸ مدل ماجراجویی

خریداران فیات ۵۰۰X در سال جاری گزینه‌هایی متفاوت‌تر از پیش رو در مقابل خود می‌بینند. این خریداران می‌توانند گزینه‌ای به نام مدل ماجراجویی را در اختیار داشته باشند که به‌صورت ویژه‌ای برای حرکت در مسیرهای غیرمعمول و خارج از مسیرهای آسفالته مرسوم طراحی شده است.

با این وجود بدنه این خودرو بر خلاف نام آن به‌هیچ‌عنوان در مقایسه با مدل سال ۲۰۱۷، زمخت و خشن به نظر نمی‌رسد. این محصول در حقیقت ظاهری بسیار ظریف و زیبا دارد که البته تأثیری بر روی عملکرد فوق‌العاده آن نخواهد داشت. فیات ۵۰۰X مدل ۲۰۱۸ دارای چرخ‌های ۱۸ اینچی است و ریل‌های مشکی رنگ روی سقف آن تعبیه شده‌اند. سطح بدنه در کناره‌ها اندکی پایین‌تر از مدل‌های قبلی است و در مقایسه با نسل پیش، گلگیرهای این خودرو نیز با ارتفاع کمتری طراحی شده‌اند.

رنگ اصلی بدنه از میان سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری قابل انتخاب خواهد بود و محیط داخلی فیات ۵۰۰X مدل ۲۰۱۸ نیز با دو گزینه مشکی و قهوه‌ای عرضه شده‌اند. موتور این وسیله نقلیه یک مدل ۲٫۴ لیتری است که در آن ۱۸۵ اسب بخار قدرت نهفته است.

این موتور به یک جعبه دنده ۹ دنده‌ای اتوماتیک مجهز است. این خودرو در دو وضعیت راننده اعمال کنترل بر روی چرخ‌های جلو یا هر دو چرخ قابل دسترسی است و گزینه‌ای بسیار مناسب برای افرادی است که می‌خواهند به گردش بروند. نکته جالب این است که مدل ماجراجویی (Adventurer Edittion) این محصول با نسخه عادی آن تنها ۹۴۵ دلار تفاوت قیمت دارد.

فیات ۵۰۰X مدل ۲۰۱۸ و مدل ماجراجویی آن در تابستان سال جاری عرضه می‌شوند و امکاناتی مانند نمایشگر لمسی برای ارتباط هوشمند با سامانه‌های اندروید خودرو و پرداخت اپل نیز در آن تعبیه شده‌اند.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا