نخستین سمپوزیوم بازتوانی شناختی برگزار می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،آشنایی و دستیابی به شیوه ها و روش های موثر و مفید در امر درمان و توانمندسازی بیماران مبتلا به اختلالات شناختی از اهداف اصلی نخستین سمپوزیوم بازتوانی شناختی است.

به منظور بررسی راه های کمک به توانمند سازی شناختی و ارائه خدمات توانبخشی به بیماران مبتلا به اختلالات شناختی و نیز تبادل یافته های علمی و پژوهشی میان محققان و متخصصان، نخستین سمپوزیوم بازتوانی شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از تاریخ سی و یکم  خرداد تا یکم  تیرماه امسال در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می شود.

 در این سمپوزیوم تلاش می شود تا محققان و افراد بالینی درمانگر با پیشرفته ترین روش ها و شیوه های درمانی برای بازتوانی شناختی بیماران مبتلا به اختلالات شناختی در حوزه های «مغز و اعصاب و روان» ، «آلزایمر»، «سکته های مغزی» ، «اتیسم»و «اسکیزوفرنی» آشنایی پیدا کنند و زمینه برای تسریع در امر بازتوانی شناختی و توانمند سازی بیماران هرچه بیشترفراهم شود.

برگزاری این گردهمایی علمی و تخصصی ، دامنه اطلاعات و یافته های دانشجویان علوم اعصاب شناختی ، روانپزشکی ، روانشناسی ، نورولوژی با آخرین دانش ها ، شیوه ها و راههای بازتوانی شناختی و توان مند سازی  شناختی بیماران مبتلا به اختلالات شناختی هرچه بیشتر افزایش یابد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا