ظرفیت‌ دانشگاهی برای توسعه صنعت استان به کارگرفته می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا، احمد عریان امروز سه‌شنبه، 22خرداد در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ظرفیت‌های دانشگاه یاسوج برای کمک به توسعه و رشد صنعت استان بسیار بالاست و در برخی از حوزه ها نیز توانمندی ها از دانشگاه های اطراف استان نیز فراتر است . 

وی با تاکید بر رشد استان با نگاه به توسعه دانشگاه محور در بخش صنعت، اظهارکرد: اگر در حوزه تخصصی در استان نیز ظرفیت ها پاسخگو نباشد و کمبودی وجود داشته باشد، از توان  سایر متخصصان و دیگر مناطق استفاده خواهیم کرد . 

رئیس دانشگاه یاسوج ‌با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت متخصصان می توان رونق صنعت استان را رقم زد، خاطرنشان کرد: باید دانشگاه را محور قرار داده و همکاری در بخش صنعت را با نگاه کارشناسی و خروجی محور گسترش دهیم . 

عریان با بیان اینکه دانشگاه یاسوج پتانسیل های انسانی بالایی دارد که می‌توان برای توسعه همه جانبه استان به ویژه در حوزه صنعت از آن بهره برد، خاطرنشان کرد: این دانشگاه  توانایی آن را دارد که مشکل واحدهای راکد به خصوص در بخش صنعت و معدن، نفت و گاز و پتروشیمی را حل و فصل کند . 

رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: تاسف می‌خورم دانشگاه یاسوج اساتید برجسته و متخصصی بهتر از سایر دانشگاه‌ها دارد اما مسئولان و مدیران این استان با اساتیدی غیر از دانشگاه‌های استان برای طرح ها و مشکلات خود رایزنی می‌کنند . 

عریان خطاب به مدیران دستگاه‌های استانی افزود: بیاید دانشگاه خودتان را بزرگ ببینید، ما می‌توانیم متخصص‌ترین اساتید دانشگاه کشور را به یاسوج دعوت کنیم تا مشکلات بخش صنعت را حل کنیم . 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا