همکاری مشترک دانشگاه های تهران و جیانگ سوی چین گسترش می یابد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا،براساس این تفاهم‌نامه مرکز ملی پژوهشی پمپ چین (NRCP) که در دانشگاه جیانگ سو مستقر است با پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران برای ایجاد مرکز مشترک و انجام پژوهش در زمینه توسعه فناوری‌های نوین پمپ همکاری می‌کنند.
برگزاری دوره مشترک دکتری با ارائه مدرک از سوی طرفین، تبادل استاد و دانشجو از جمله موضوعاتی بود که مورد موافقت دو طرف قرار گرفت.
دانشگاه جیانگ سو از دانشگاه‌های معتبر کشور چین و دارای رتبه نسبتا بالا در رده‌بندی دانشگاه‌های جهانی است و مرکز ملی پژوهشی پمپ چین نیز از اعتبار بالای جهانی در زمینه توسعه فناوری‌های نوین پمپ برخوردار است.

 دبیر و اعضای ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد منصوب شدند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه دبیر و اعضای ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر این دانشگاه را منصوب کرد.
رئیس دانشگاه آزاد، حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه را آزاد را به عنوان دبیر و عضو ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.
همچنین در این احکام علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، قاسم عموعابدینی قائم‌مقام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کاویانی راد معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران را به عنوان اعضای ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر این دانشگاه منصوب کرد.

حضور دانشگاه الزهرا در رتبه بندی «یو- مولتی رنک»
دانشگاه الزهرا (س) برای نخستین بار در رتبه بندی «یو- مولتی رنک» حضور یافت.
به گزارش ایرنا به نقل از دانشگاه الزهرا(س)، رتبه‌بندی((U-Multirank برای نخستین بار در سال 2014 با رتبه بندی بیش از 850 دانشگاه، هزار دانشکده و 5 هزارگروه آموزشی در 74 کشور جهان کار خود را آغاز کرد.
این نظام رتبه بندی موسسات آموزش عالی را در زمینه های آموزش و یادگیری، پژوهش، انتقال دانش، جهت گیری بین المللی و موقعیت داخلی رتبه بندی می کند.
این نظام رتبه بندی فهرست رتبه بندی دانشگاه‌های جهان در سال 2018 میلادی را منتشر کرد که در این رتبه بندی نام 21 دانشگاه ایرانی نیز وجود دارد.
در این رتبه بندی نام دانشگاه های الزهرا(س)، آزاد اسلامی، آزاد اسلامی- تهران مرکز، آزاد اسلامی- نجف آباد، تبریز، تربیت مدرس، تهران، شهید بهشتی، شیراز، صنعتی اصفهان، صنعتی امیر کبیر، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، علم و صنعت ایران، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی شهید بهشتی، فردوسی مشهد، کاشان، یزد و موسسه پژوهشی شاخص پژوه اعلام شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا