بخش سلول درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز به کار می کند

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،دکتر محمدتقی جغتایی با اعلام این خبر افزود: بخش سلول درمانی مرکز پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی ایران ، فردا سه شنبه ۲۲ خردادماه آغاز به کار می کند.

رئیس دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: فعالیت مرکز پزشکی بازساختی در دو بخش مهندسی بافت و حوزه سلول درمانی آغاز شده است که بخش مهندسی بافت در مرحله نهایی تجاری سازی است و فرآورده های استخوانی و پوستی در این بخش تولید می شود.

وی افزود: در بخش سلول درمانی نیز فعالیت های زیادی انجام شده است که شامل پروژه های کارآزمایی بالینی مربوط به بیماری بی اختیاری ادراری با همکاری مرکز تحقیقات گوارش دانشگاه و بیماران سکته مغزی با همکاری گروه نورولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران است. همچنین پروژه درمان فلج مغزی با همکاری بیمارستان مفید در این مرکز در حال انجام است.

جغتایی تاکید کرد: فاز اول پروژه ترمیم غضروف با همکاری گروه طب فیزیکی دانشگاه شروع شده است و فاز دوم آن همزمان با آغاز به کار بخش سلول درمانی و افتتاح اتاق عمل در مرکز شهید مطهری شروع می شود.

وی خاطر نشان کرد:هدف از توسعه بخش سلول درمانی، گسترش امکان کارآزمایی سلول درمانی برای درمان انواع بیماری ها است.

بخش سلول درمانی مرکز پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی ایران ، فردا سه شنبه ۲۲ خردادماه با حضور دکتر ناصری پور رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران گروه و اعضای هیات علمی سه شنبه ۲۲ خردادماه در مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری آغاز به کار می کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا