رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند برگزار می‌شود

این رویداد به  همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان و مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز و با حمایت سازمان تجاری‌سازی فناوری جهاد دانشگاهی به مناسبت بزرگداشت رویداد تبریز 2018 از 13 تا 15 تیرماه امسال برگزار می‌شود.

این رویداد، فرصتی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان فراهم می‌کند تا در عرض 54 ساعت کاری ضمن به اشتراک‌گذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود، شبکه‌سازی و تیم‌سازی، مهارت‌های کارآفرینی و فرایند اجرایی‌سازی یک ایده تا کسب و کار و راه‌اندازی یک استارتاپ نوپا را در عمل آموخته و با کمک، مشاوره و نظارت مربیان متخصص، ایده نوآورانه خود را توسعه ‌بخشند. 

 بعد از اتمام استارتاپ، تیم‌های صاحب ایده و طرح می‌توانند برای جذب در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی اقدام کنند و با استقرار در این مرکز از حمایت مادی و معنوی برای تجاری‌سازی ایده خود بهره‌مند شوند. 

بر اساس این گزارش، پیشرفت و رشد در هر کاری با تنوع افکار و دیدگاه‌ها تحقق می‌یابد و عامل اصلی موفقیت در استارتاپ‌ها، ارائه پیشنهادهای متنوع توسط افراد است و با توجه به اینکه استارتاپ‌ها دارای خاصیت خلاقیت و نوآوری هستند، اگر ایده‌ها در استارتاپ‌ها به مرحله رشد برسند، می‌تواند در حوزه اشتغال و اقتصاد تحول بزرگی به وجود آورد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا