ایسوس با گوشی 10 گیگابایتی به بازار می آید

به گزارش سیناپرس به نقل از پایگاه خبری تیک،همانطور که از نام آن پیداست اولین گوشی گیمینگ ایسوس برای رقابت با ریزر فون و بلک شارک شیائومی می باشد حالا دیگر همه میدانیم که یک گوشی گیمینگ چه مشخصاتی باید داشته باشد؛ طراحی خشن، قدرت پردازش دیوانه وار و سیستم خنک کننده فوق العاده قوی. ROG ایسوس بدون شک همه این مشخصات را دارد.

اما گوشی آینده ایسوس حتی می توان از این هم کامل تر باشد. افشاگر معروف توئیتر Roland Quandt در حساب توئیتر خود گفته است که در حدود 10 ماه پیش ایسوس در حال آزمایش و آماده سازی گوشی پرچمدار خود با 10 گیگابایت حافظه رم بوده است. اما این پروژه در نهایت و برای معرفی ROG به سرانجام نرسید چراکه این ماژول با بدنه گوشی سازگار نبود، بنابراین طرح ایسوس عملی نشد. حافظه رم معمولاً بر روی چیپ ست قرار میگیرد اما به نظر میرسد که در ROG فضای کافی برای حافظه 10 گیگابایتی وجود نداشته است. بنابراین از آنجاییکه عملی کردن این موضوع غیرممکن نیست، ایسوس احتمالاٌ در ماه های آینده ایده پیاده سازی در 10 گیگابایت رم را در پرچمدار آینده یا ROG دیگری پیاده خواهد کرد.

10 گیگابایت حافظه رم بیشتر از آن چیزیست که ما این روزها در کامپیوترهای خانگی با آن سر و کار داریم. حتی در حال حاضر از تصور ما خارج است که سیستم عامل اندروید چه کاری می تواند با این میزان انجام دهد. بنابراین ایده عملی کردن آن شاید در حال حاضر چندان واقعی به نظر نیاید. در واقع نمی توان انتظار داشت که در سال 2018 یا حداقل در نیمه اول این سال گوشی ای با این میزان حافظه در بازار دید

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا