گزارش تصویری از نسل جدید بی ام و Z4

وقتی‌که نام بی ام و به میان می‌آید، همیشه کیفیت و قدرت در ذهن کاربران تداعی می‌شود و بی ام و Z4 یکی از بهترین نمونه‌های ساخته‌شده در تاریخ این شرکت بوده است. حال این کمپانی آلمانی اقدام به ساخت نسخه‌ای جدید از این خودرو کرده است که می‌تواند بار دیگر دوستداران خودرو را شیفته خود کند.

این خودرو که تنها یک نسخه پیش ساخت یا پروتوتایپ از آن ساخته‌شده است، به‌تازگی وارد پیست مشهور میراماس شده است تا آزمایش‌های میدانی اولیه روی ان انجام پذیرد. نسخه ساخته‌شده با رنگ‌بندی مخصوصی که با نام رنگ‌بندی استتار شناخته می‌شود ساخته‌شده است و به همین دلیل نمی‌توان جزئیات بدنه را در آن مشاهده کرد.

بااین‌وجود حتی این بدنه نیمه پنهان نیز نشان می‌دهد که یک خودروی کانورتبل (دارای سقف جمع شونده) بسیار زیبا توس این شرکت ساخته‌شده است. در حقیقت اسم کامل این مدل جدید بی ام و Z4 M40i است که ک موتور بسیار نیرومند 3 لیتری توروبو شارژ شده را در اختیار دارد. با این حال اطلاعات موتوری این وسیله نقلیه هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

این شرکت هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این محصول در محیط‌های عمومی اعلام نکرده است ولی از عبارت به‌زودی برای تفسیر زمان ورود بی ام و Z4 M40i به محیط‌های عمومی استفاده شده است که نشان از برنامه‌ریزی منسجم بی ام و دارد. از سوی دیگر رقبای این شرکت نیز به‌شدت مشغول هستند و بی ام و می‌داند که تاخیر بیشتر از حد می‌تواند به شرکت‌های رقیب اجازه خودنمایی بدهد.

به‌احتمال فراوان فروش رسمی بی ام و Z4 M40i در پایان سال 2018 میلادی آغاز خواهد شد و این خودرو تنها محصول ویژه آن‌ها در این سال نخواهد بود بلکه سری جدید یعنی سری 8 نیز به کاربران ارائه خواهد شد تا بی ام نوید از سالی خوب را بدهد. در ادامه تعدادی از تصاویر منتخب بی ام و Z4 M40i برای شما در نظر گرفته‌شده است تا بیشتر با زیبایی این محصول شگفت‌انگیز آشنا شوید.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا