فیسبوک محبوبیت خود را میان نوجوانان آمریکایی از دست داده است

به گزارش سیناپرس به نقل از سیتنا،این آمار نشان می دهد تنها ۵۱ درصد از آمریکایی های ۱۳ تا ۱۷ ساله از فیس بوک استفاده می کنند و این رقم در مقایسه با رقم ۷۱ درصد سال ۲۰۱۵ کاهش زیادی یافته است.

هم اکنون ۷۲ درصد نوجوانان امریکایی از اینستاگرام و ۶۹ درصد از اسنپ چت استفاده می کنند. ۴۵ درصد از آمریکایی های ۱۳ تا ۱۷ ساله هم گفته اند به طور دائمی و بی وقفه آنلاین هستند. این رقم در سال ۲۰۱۵ تنها ۲۴ درصد بوده است.

نکته جالب اینکه بر اساس آمار پیو در سه سال قبل، ۵۲ درصد از نوجوانان آمریکایی کاربر اینستاگرام بوده اند و این رقم در مورد اسنپ چت ۴۱ درصد بوده است. در حال حاضر تنها ۳۲ درصد از نوجوانان آمریکایی دارای حساب کاربری توئیتر هستند.

در میان پلاتفورم های مختلف یوتیوب بیشترین محبوبیت را در میان نوجوانان آمریکایی دارد و ۸۵ درصد از آمریکایی های ۱۳ تا ۱۷ ساله می گویند از آن استفاده می کنند.

وقتی از نوجوانان آمریکایی در مورد شبکه اجتماعی که بیش از همه مورد و به طور مداوم مورد استفاده قرار می دهند پرسش شده، باز هم فیس بوک شرایط مناسبی نداشته است.

در میان شبکه های اجتماعی مختلف اینستاگرام با ۳۳ درصد در رتبه اول بوده، رتبه دوم با ۳۲ درصد به یوتیوب رسیده و فیس بوک با ۱۰ درصد رتبه پایانی را از آن خود کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا