محبوبیت مایکروسافت افزایش یافت

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک، شرکت تحقیقاتی YouGov اطلاعات مربوط به هزاران کاربر را برای تشخیص میزان محبوبیت یک برند مورد بررسی قرار می دهد. این کمپانی علاوه بر جمع آوری اطلاعات به صورت بلند مدت می تواند اطلاعات را به صورت روزانه و هفتگی نیز بررسی کند.

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده محبوبیت مایکروسافت افزایش یافته است. در حقیقت محبوبیت مایکروسافت به بالاترین حد خود در دو سال اخیر رسیده است. این افزایش محبوبیت در نسل جوان، محدوده سنی 18 تا 35 سال کاملا مشهود است.

در حال حاضر امتیاز مایکروسافت در میان جوانان 44 است. در سال گذشته این امتیاز برابر با 35 بود. زمانی که صحبت از نسل جوان می شود بسیاری از افراد به محبوبیت بالای آیفون و آیپد اشاره می کنند با این حال به نظر می رسد نسل جوان به محصولات نرم افزاری و سخت افزاری مایکروسافت علاقه مند هستند.

علت افزایش محبوبیت مایکروسافت چیست؟

این محبوبیت بالا مربوط به ویندوزفون نیست. بر اساس آمار منتشر شده میزان محبوبیت این کمپانی در 2 ماه اخیر با رشد همراه بوده است. در این بازه زمانی مایکروسافت بروزرسانی Redstone 4 را منتشر کرده است که به نظر می رسد توانسته نظرهای زیادی را متوجه خود کند.

مایکروسافت سعی دارد بهترین ویژگی های خود را در اختیار پلتفرم های مختلف قرار دهد. برای مثال این کمپانی تمرکز خود را بر روی خدمات کلود قرار داده است. در حال حاضر نمی توان در رابطه با محبوبیت محصولات سرفیس اظهار نظر قطعی کرد. 

آمار منتشر شده اطلاعات زیادی را در اختیار ما قرار می دهد. با توجه به محدوده سنی کاربران می توان گفت که بسیاری از دانشجویان برای انجام کارهای خود به تکنولوژی وابسته هستند. این افراد برنامه های ورد، پاورپوینت، OneNote و اکسل را مورد استفاده قرار می دهند.

در حالی که برنامه آفیس مایکروسافت دارای چندین رقیب همانند گوگل Docs است، آمارها خبر از محبوبیت بالاتر محصول مایکروسافت در مراکز آموزشی می دهد.

در کنار مصارف آموزشی، بسیاری از افراد نیز مشغول استفاده روزانه از محصولات مایکروسافت هستند. این کاربران از محصولات مختلف این برند برای انجام کارهای مختلف خود استفاده می کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا