تشریح تازه های نورولوژیستی برای جراحان جهان توسط پزشک ایرانی

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا،دکتر عسگر قربانی 21 خرداد ماه امسال این عمل جراحی را در اتاق عمل بیمارستان ولیعصر (عج) قائمشهر برای شرکت کنندگان در کنگره جهانی جراحان و فوق تخصص های مغز و اعصاب در پاریس فرانسه انجام می دهد.
رئیس بیمارستان ولیعصر قائمشهر روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : با هماهنگی های انجام شده قرار است دکتر قربانی همزمان با برگزاری کنگره جهانی جراحان مغز و اعصاب، جراحی فوق العاده پیشرفته مغز به روش عروق را از اتاق عمل بیمارستان ولیعصر انجام دهد که به صورت مستقیم و زنده برای شرکت کنندگان در کنگره پخش می شود.
دکتر هاشم هاشم پور افزود : سال گذشته پروفسور ' لوران اسپیل ' دبیر کنگره جهانی لینگ فرانسه که برای ارزیابی درمانی و تجهیزاتی به مازندران سفر کرده بود که با حضور وی 2 عمل آنژیوگرافی مغز در کنار تیم پزشکی بیمارستان تامین اجتماعی ولیعصر قائمشهر انجام شد و بعد از آن جمهوری اسلامی ایران را به جمع 10کشور شرکت‌کننده در کنگره جهانی جراحان مغز و اعصاب پذیرفتند.
وی توضیح داد : بر اساس تفاهمنامه و برنامه ریزی با دبیر کنگره مقرر شد تا در زمان برگزاری این کنگره مهم پزشکی جهان ، جراحی مغز به روش عروق یا درمان داخل رگی از اتاق عمل بیمارستان قائمشهر به صورت زنده برای حاضرین در پاریس پخش شود.
هاشم پور با اشاره به اینکه اکنون قرارداد پخش مستقیم این جراحی مهم از طریق ماهواره فرانسوی منعقد شده است ، افزود : بیماری که باید در این برنامه زنده جراحی شود هم مشخص شده است.
وی با اعلام این که دکتر قربانی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و جراح و فوق تخصص اینترونشنال نورورادیولوژی است ، گفت که وی با بیمارستان ولیعصر قائمشهر قرارداد همکاری دارد .
بیمارستان ولیعصر قائمشهر خدمات درمانی مورد نیاز را به بیش از چهار میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در استان های گیلان ، گلستان ، سمنان و مازندران ارائه می کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا