شیوه نامه طراحی و تدوین برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری بررسی شد

به گزارش ایرنا، دکتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه یکصد وسی و یکمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی عتف که در محل وزارت علوم برگزار شده بود گفت: شیوه نامه طراحی و تدوین برنامه ملی آینده نگاری علم وفناوری سال گذشته از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیشنهاد شد.

وی افزود: این شبوه نامه در کمیسیون های دولت تصویب شد که زیر نظر شورای عالی عتف طراحی و اجرا شود.

احمدی خاطرنشان کرد: امروز کلیات شیوه نامه طراحی و تدوین برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری در صدو سی ویکمین جلسه کمیسیون های دائمی شورای عالی عتف به عنوان فرآیند پشتیبان تسهیل سازی شورای عالی عتف تصویب شد.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم همچنین ادامه داد: گزارش محورهای سیاست های کلی علم فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

احمدی گفت: دولت محورهای سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری را میان شش دستگاه تقسیم و پیگیری و هماهنگی میان آنها را بر عهده شورای عالی عتف گذاشته است.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه تشکیل ستادی به عنوان ستاد پیگیری و نظارت بر اجرای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان در دبیرخانه شورای عالی عتف بود.

احمدی گفت: از آنجایی که مسوولیت اجرا و نظارت بر قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان بر عهده شورای عالی عتف است ستادی در دبیرخانه این شورا تشکیل شد تا بر تمامی بندهای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان نظارت کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا