توسعه ورزشی با موانع و مشکلات جدی مواجه است

به گزارش ایرنا، حسین سلیمی روز چهارشنبه در اولین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران، دانشگاه حوزه اجرای و انجمن های علمی را سه ضلع توسعه دانست و افزود: تقویت انجمن های علمی یکی از راهبردهای اصلی وزارت علوم است.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای این همایش ورزش و رسانه اعلام کرد و گفت: در حال حاضر نوع تعامل رسانه در جهت توسعه ورزش است در برخی از مواقع مانع این کار است.

سلیمی به ارتباط سازنده و موثر بین مدیریت رسانه، ورزش و دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشگاه ها با توجه به جایگاه خاص خود می تواند نقش مهمی در ارتقاء و توسعه ورزش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ما دوران جدیدی را در این دانشگاه آغاز کردیم گفت: این دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی جایگاه و رسالت بزرگی دارد و مسوولان نظام از ما می خواهند در رفع معضلات و مشکلات حضوری موترتر داشته باشیم.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی پیوند قوی بین استادان، دانشجویان و مسولان اشاره کرد و افزود: این پیوند نشان دهنده نقش بزرگ علمی دانشکاه در حل مشکلات کشور است.

وی با اشاره به اینکه دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه تازه تاسیس و در مکانی نامناسب قرار دارد گفت: این دانشکده به لحاظ استانداردهای علمی در وضع مناسبی قرار دارد و از لحاظ تعداد مقالات علمی بین المللی و داخلی در بالاترین سطح استاندارد دانشگاه قرار دارد.

اولین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران با حضور اعضای هیات علمی، دانش پژوهان و برخی از مدیران ورزشی کشور با ارایه 222مقاله علمی از امروز چهارشنبه ( 30 اردیبهشت ) به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی آغاز بکار کرد. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا