ایلان ماسک رونمایی از تسلا مدل Y را تائید کرد

تسلا یکی از شرکت هایی است که ایلان ماسک کنترل آنرا برعهده دارد و یکی از موفق ترین شرکت های فناوری در رده خودروهای الکتریکی بوده است. در این میان این شرکت پس از معرفی تسلا مدل X و S برای مدتی محصولات جدیدی را معرفی نکرده بود ولی این بار یک خودروی هیجان‌انگیز دیگر را روانه بازار کرد.

ایلان ماسک بار دیگر برای اعلان ساختارهای شرکت های خود به سراغ شبکه‌های اجتماعی رفته و از شبکه اجتماعی محبوب خود یعنی توییتر به عنوان یک تریبون استفاده کرده است. این بار او به سراغ اعلان رسمی رونمایی از مدل شاسی‌بلند تسلا یعنی تسلا مدل Y رفته است.

او در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «این بار حرف من واقعی است، ما ممکن است هر زمانی در اواخر این سال یا ماه سال آینده میلادی از خودروی تسلا مدل Y رونمایی کنیم.» در ابتدا قرار بود تا این خودرو در ماه ژوئن 2017 رونمایی شود ولی این موضوع در میان برنامه‌های متعدد این شرکت به تحلیل رفته و تاریخ عرضه این خودرو به تعویق افتاد.

به این ترتیب هنوز تاریخ دقیقی برای این موضوع اعلام نشده است. البته تسلا و ایلان ماسک ثابت کرده است که در تغییر تاریخ اعلان‌های رسمی خود سابقه ندان خوبی ندارد و به همین دلیل نیز تا زمانی که از این خودرو رونمایی نشده است، نمی‌توان سخنان ماسک را قطعی دانست.

هنوز اطلاعاتی درباره قدرت موتور و توان خروجی این خودرو اعلام نشده است و باید منتظر ماند تا تسلا این اطلاعات را به صورت رسمی به رسانه ها انتقال بدهد.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا