سامسونگ قصد دارد همه محصولاتش را به هوش مصنوعی مجهز کند

به گزارش سیناپرس به نقل از دیجیاتو،هیون سوک می‌گوید همه دستگاه‌های ساخته شده توسط سامسونگ از جمله ماشین لباسشویی، خشک‌کننده، تلویزیون و یخچال همگی یک اسپیکر هوشمند بالقوه هستند. او می‌گوید: «از عمق وجودم تعجب می‌کنم که چرا همه در مورد اسپیکرهای هوشمند حرف می‌زنند.»

گفته‌های او در راستای تلاش سامسونگ برای مجهز کردن همه دستگاه‌های نامبرده به اینترنت و هوش مصنوعی است آن هم تا سال ۲۰۲۰. محض اطلاع، تا سال ۲۰۲۰ فقط دو سال باقی مانده و تا آن روز سامسونگ انتظار دارد که دست کم هزار مهندس و پژوهشگر در زمینه هوش مصنوعی استخدام کند.

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط پژوهشکده ABI، سال گذشته ۵۲ میلیون خانه در ایالات متحده به اسپیکر هوشمند مجهز شد و این رقم قرار است تا سال ۲۰۲۲ به ۲۸۰ میلیون برسد. سامسونگ قصد ندارد که از این میزان فروش بکاهد بلکه می‌خواهد همه محصولاتش یکپارچه شده و پاسخگوی نیاز کاربر باشند و این مهم از طریق بیسکبی امکان پذیر می‌شود.

بیکسبی که در ابتدا خیزشی نه چندان موفقیت آمیز داشت قرار است همزمان با ارائه گلکسی نوت ۹ به ورژن ۲.۰ آپدیت شود یعنی تقریبا تا دو ماه دیگر. بیکسبی آپدیت شده قادر است تفاوت میان ده نوع صدا را تشخیص داده و با توسعه دهندگان شخص ثالث بیشتری ارتباط برقرار کند.

بیکسبی در حال حاضر با ۵۰۰ شریک تجاری همکاری می‌کند ولی سامسونگ امید دارد که این رقم را به ده‌ها هزار برساند. سامسونگ معتقد است که یکپارچه سازی محصولاتش به وسیله بیکسبی منجر به تقاضای بیشتر مشتریان برای خرید محصولات این شرکت خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا