قابلیت بی صدا کردن یا Mute کردن افراد به اینستاگرام اضافه می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از دیجیاتو،مطابق گزارشی که ساعاتی پیش منتشر شده، شبکه اجتماعی محبوب این قابلیت که یکی از مورد انتظارترین ویژگی های کاربران بوده را در به‌روزرسانی بعدی به اپلیکیشن اضافه خواهد کرد.

به لطف این گزینه می‌توانید کاری کنید که پست‌ها، یا پست‌ها و استوری‌های یک فرد از صفحه خانگی اینستاگرام ناپدید شود. البته در صورت استفاده از این قابلیت همچنان با مراجعه به پروفایل آن فرد قادر به مشاهده پست‌ها و استوری‌های وی خواهید بود، ضمن این که درست مثل امکان بلاک در هر لحظه می‌توان افراد را از حالت بی صدا خارج کرد.

درست مثل بلاک در هر لحظه می‌توان افراد را از حالت بی صدا خارج کرد

این قابلیت برای مواقعی که امکان آنفالو کردن یک فرد را ندارید بسیار مفید و مؤثر ظاهر می‌شود. به عنوان مثال، شاید یکی از بستگان شما با پست‌هایش موجب آزارتان شود و از طرفی تمایل نداشته باشید که برای همیشه او را آنفالو کنید. در این صورت گزینه بی صدا کردن خیلی به کارتان می‌آید.

شبکه‌های اجتماعی در ارائه گزینه بی صدا کردن کمی کند عمل می‌کنند، چرا که اولویت تمام آن‌ها نمایش محتوای بیشتر به شماست. با این وجود، هر چه شبکه‌های اجتماعی بزرگتر می‌شوند و با افراد بیشتری در آن‌ها ارتباط می‌گیریم، طبیعتا احتمال دیدن محتوایی که باب میل‌مان نیست هم بالاتر خواهد رفت.

به همین منظور استفاده از گزینه بی صدا کردن می‌تواند روش محترمانه‌ای برای دور ماندن از پست‌های آزاردهنده نزدیکان‌مان باشد تا بتوانیم همچنان روابط صمیمانه خود را حفظ کنیم. گزارشات حاکی از آنند که این خصوصیت طی هفته های آتی به اینستاگرام اضافه خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا