اپل نسخه ۱۹۹ دلاری هوم پاد را با برند بیتس عرضه می‌کند

به گزارش سیناپرس به نقل از زومیت،گزارش‌های جدید نشان از این دارد که اپل درصدد عرضه‌ی یک نسخه‌ی ۱۹۹ دلاری از هوم پاد با برند بیتس است. بنابر اطلاعات زنجیره‌ی تولید محصولات اپل، اسیکر هوشمند جدید اپل برجسب قیمت ۱۹۹ دلاری داشته و با برند بیتس راهی بازار خواهد شد. پیش از این نیز اطلاعاتی در عرضه‌ی اسپیکر هوشمند ارزان قیمت توسط اپل منتشر شده بود، حال آنکه این اولین بار است که اطلاعاتی در خصوص عرضه‌ی این محصول با برند بیتس منتشر شده است.

یکی از اطلاعاتی که در گزارش جدید نیز شاهد اشاره به آن هستیم، مذاکرات اپل با مدیاتک برای تولید نسخه‌ی ارزان‌تر هوم‌پاد است. این برای اولین بار نیست که اطلاعاتی در رابطه با مذاکره‌ی اپل با مدیاتک برای توسعه‌ی یک اسپیکر هوشمند ارزان قیمت منتشر می‌شود و پیش از این نیز گزارش‌های دیگری که برگرفته از اطلاعات زنجیره‌ی تولید محصولات اپل بودند، به این نکته اشاره کرده بودند.

نکته‌ی دیگری که در مورد هوم‌پاد ارزان قیمت اپل جالب به نظر می‌رسد، در مورد عرضه‌ی اسپیکر جدید و ارزان اپل با برند بیتس است. زمانی که اپل سال گذشته AirPlay 2 را رونمایی کرد، اعلام کرد که این ویژگی در آینده به محصولات بیتس نیز اضافه خواهد شد. با توجه به این موارد، می‌توان تصور کرد که شاید منابع مورد نظر، اطلاعات مربوط هدفون بیتس مجهز به فناوری AirPlay 2 به اشتباه به عنوان اسپیکر هوشمند ارزان قیمت اپل مخابره کرده‌اند.

از احتمالات موجود برای اسپیکر هوشمند ارزان قیمت اپل باید به پشتیبانی نکردن از دستیار صوتی هوشمند سیری توسط آن اشاره کرد. گمانه‌ها نشان از این دارد که شاید اپل پشتیبانی از سیری را تنها به هوم‌پاد محدود کرده و در اسپیکر بیتس شاهد چنین ویژگی نباشیم.

هرچند شاید اسپیکر هوشمند ارزان اپل با برند بیتس راهی بازار نشود، اما تا به امروز گزارش‌های متعددی منتشر شده که عرضه‌ی نسخه‌ی ارزانی از هوم‌پاد را پیش‌بینی کرده است.

جدیدترین اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که اپل در طول زمستان ۲۰۱۸ موفق شده تا ۶۰۰ هزار دستگاه اسپیکر هوم‌پاد راهی بازار کند. به طور حتم فروش ۶۰۰ هزار دستگاه هوم پاد در قیاس با اکوی آمازون چندان درخشان نیست، اما باید به این نکته اشاره کرد که قیمت هوم‌پاد اپل ۳۴۹ دلار است، حال آنکه الکسای آمازون تنها ۴۹ دلار قیمت دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا