دسته بازی ایکس باکس مخصوص گیمرهای کم توان جسمی عرضه شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،اخیرا به فکر گیمرهایی که به دلیل معلولیت با مشکلات متعدد روبرو هستند، افتاده و با طراحی و تولید کنترلر جدید ایکس باکس قصد دارد تا آنها را بیش از پیش به این کنسول جذاب علاقمند کند.

این گجت که XAC یا همان Xbox Adaptive Controller نام دارد، چند روز پیش در رسانه های خبری مطرح و به صورت رسمی طی رویدادی به دنیای تکنولوژی معرفی شد.

کنتلر جدید ایکس باکس از دکمه های قابل برنامه ریزی بزرگ و پدهای لمسی غول پیکر بهره می برد و در پشت آن نیز پورت های 3.5 میلیمتری متعددی برای اتصال لوازم جانبی مختلف مانند پدال یا گجت های مخصوص تولید شده توسط مایکروسافت در نظر گرفته شده است.

کنترلر جدید ایکس باکس

کنترلر جدید ایکس باکس را نمی توان یک راه حل جامع برای این موضوع به حساب آورد و بیشتر به یک مبدل شبیه است که به گیمرهایی که به معلولیت دچار هستند، کمک می کند تا تجهیزات دلخواه خود را بدون هیچ دردسری تدارک ببینند. تمامی لوازم جانبی، تجهیزات رفاهی و کلیه وسایلی که در اختیار دارید از طریق XAC قابل اتصال به ایکس باکس هستند.

باید منتظر بررسی هایی که از این محصول در سایت های حوزه تکنولوژی منتشر می شود، بمانیم و ببینیم که دسته بازی جدید کنسول ایکس باکس تا چه اندازه می تواند جامعه کاربری مناسب خود را پیدا کرده و آنها را راضی کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. چقدر خوبه که سازنده، برای ساخت محصولش به این چیزها هم توجه میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا