تخفیف 67 میلیاردی به 324 شرکت دانش‌بنیان اختصاص داده شد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا،شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برای تسهیل دسترسی پژوهشگران و صنایع به خدمات آزمایشگاهی، سامانه‌ ارائه‌ طرح‌های ویژه‌ تخفیف خدمات آزمایشگاهی را راه‌اندازی کرده‌ است تا از این طریق خدماتی را در قالب طرح‌های تشویقی به مشتریان ارائه کند.

سال 1396، شرکت‌های دانش‌بنیان، برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان، منتخبین پسادکتری خارج از کشور، ستادهای فناوری‌های راهبردی، منتخبین سرآمدان علمی ایران و اعضای باشگاه مشتریان شبکه در مجموع 67 میلیارد ریال اعتبار از شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برای انجام خدمات آزمایشگاهی یارانه دریافت کرده‌اند.این مبلغ به بیش از 11 هزار پژوهشگر و 324 شرکت اختصاص داده شده است.

اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی، افراد حقیقی و حقوقی هستند که در سامانه مربوط ثبت‌ نام کرده‌اند. ثبت نام در این سامانه رایگان بوده و برای هریک از اعضا اعتبار مالی برای دریافت خدمات آزمایشگاهی در محدوده‌ زمانی معینی تعلق می‌گیرد.

در حال حاضر این باشگاه نزدیک به 14 هزار عضو حقیقی و حقوقی دارد که شامل 500 شرکت و قریب به 13500 عضو حقیقی است.

روند تعداد اعضای باشگاه از بدو تأسیس تا پایان سال 96 

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قصد دارد از ابتدای خرداد 97 طرح‌های جدید تخفیف خدمات آزمایشگاهی را ارائه کند. شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، زیرمجموعه‌ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و با هدف توسعه زیرساخت‌ها و بهبود کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی کشور فعالیت می‌کند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا