شیائومی Strakz رویت شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،مشخصات فنی شیائومی Strakz با حضور در گیک بنچ در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس گیک بنچ قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 625 تامین خواهد کرد. در گذشته شاهد معرفی محصولات زیادی از سوی این شرکت چینی مجهز به چیپست اسنپدراگون 625 بوده ایم.

گوشی های هوشمند ردمی S2، ردمی نوت 5، ردمی 5 پلاس، ردمی نوت 4، ردمی نوت 4X، ردمی 4 پرایم، Mi Max 2، می A1 و Mi 5X همگی قدرت خود را توسط پردازنده کوالکام اسنپدراگون 625 تامین می کنند. شیائومی Strakz دارای 4 گیگابایت رم بوده و از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 بهره می برد. 

محصول جدید شیائومی در بنچمارک گیک بنچ در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 902 شده است. در بخش چند هسته ای شیائومی Strakz امتیاز 1536 را به نام خود ثبت کرده است. با وجود استفاده از 4 گیگابایت رم در این محصول، شاهد کسب امتیازهای نامناسبی توسط آن هستیم (لیست محصولات شیائومی برای سال 2018 لو رفت). 

بر اساس گیک بنچ، فرکانس پایه پردازنده اسنپدراگون 625 در شیائومی Strakz برابر با 0 مگاهرتز است. این موضوع به معنای آن است که دستگاه موجود در کیگ بنچ دارای باگ های نرم افزاری است. چیپست کوالکام اسنپدراگون 625 یک پردازنده با مصرف انرژی کم بوده که در بسیاری از محصولات اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد.

شیائومی به دنبال افزایش فروش گوشی های هوشمند خود در سال جاری میلادی است. این شرکت قصد دارد تا پایان سال 2018 نزدیک به 100 میلیون اسمارت فون روانه بازار کند. در حال حاضر این برند چینی توانسته سامسونگ را در بازار هند شکست دهد (گوشی های هوشمند شیائومی در بازار هند حکمرانی می کنند). انتظار می رود گوشی های میان رده شیائومی بتوانند فروش این شرکت را افزایش دهند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا