بازی Rage 2 معرفی شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،نسخه اول مجموعه Rage در سال میلادی 2010 توسط شرکت بتسدا بر روی کنسول های نسل هفتم ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این عنوان ویدیویی با اینکه از مشکلات فراوانی رنج می برد، اما به دلیل ارائه گیم پلی درگیرکننده و کاملا متفاوت، به خوبی نظر بازیکنان و منتقدان سراسر جهان را به خود جلب کرد و نمره 79 از 100 را به خود اختصاص داد.

از آنجا که شرکت نامدار بتسدا هرگز عناوین ویدیویی قدیمی خود را فراموش نمی کند و این موضوع را بارها و بارها با انتشار نسخه های جدید سری DOOM، Wolfenstein و Prey ثابت کرده است، حال چندی پیش به سراغ مجموعه Rage رفت و پس از گذشت هشت سال، از نسخه دوم این سری پرطرفدار رونمایی کرد.

البته، چند روز پیش از معرفی رسمی بازی Rage 2، خرده فروش والمارت شعبه کانادا به نحوی از این عنوان ویدیویی خبر داده بود و حتی تیزر معرفی آن نیز در سراسر فضای مجازی به چشم دیده می شد. از طرفی دیگر، نکته جالب اینجا است که شرکت بتسدا در بزرگترین و مهمترین نمایشگاه صنعت بازی های ویدیویی یعنی E3 امسال حضور دارد و کنفرانس اختصاصی خود را طی آن برگزار می کند.

بازی Rage 2

از این رو، قاعدتا بسیاری از بازیکنان و تحلیل گران منتظر رونمایی نسخه دوم بازی Rage در جریان این کنفرانس اختصاصی بودند، اما به نظر می رسد لو رفتن نام و تریلر بازی باعث شده تا شرکت بتسدا تغییراتی در برنامه خود به وجود آورد و پیش از موعد، به معرفی این عنوان مرود انتظار بپردازد. هرچند، این موضوع توسط بتسدا تکذیب شده و سازندگان مدعی هستند که معرفی بازی Rage 2 پیش از برگزاری رویداد E3 بخشی از برنامه های آن ها بوده است.

در کنار تایید رسمی بازی Rage 2، شرکت بتسدا یک تریلر سینماتیک نیز با طرفداران و بازیکنان به اشتراک گذاشت که اطلاعات و جزئیاتی در خصوص این عنوان ویدیویی ارائه نمی دهد. با این حال، اطلاعات اندکی درباره داستان و گیم پلی بازی در وب سایت رسمی سازندگان منتشر شده که نوید یک عنوان قدرتمند و مهیج می دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازندگان، داستان بازی Rage 2 پس از برخورد شهاب سنگ بزرگ به کره زمین آغاز می شود که در طی این برخورد، بخش اعظمی از مردم نابود شده اند. حال در چنین شرایطی، بسیاری از سودجویان به دنبال دستگیری قدرت هستند تا در دنیای پس از آخرالزمان نیز دوباره روی کره زمین حکومت کنند. بدین ترتیب، شما کنترل یک شخصیتی را برعهده می گیرید که باید در مقابل این گروه های سودجو مقابله کرده و مانع تحقق اهداف آن ها شوید.

بازی Rage 2

محیط بازی Rage 2 به مانند نسخه قبلی، جهان باز با تخریب پذیری بسیار بالا است که هر دو محیط جنگلی سرسبز و بیابان های بی آب و علف را پوشش می دهد. به گفته سازندگان، جهان این عنوان بسیار خشن، بی رحم و بی قانون است و بازیکن می تواند هر وسیله مورد نظر خود را خراب و حتی منفجر کند. به علاوه، این جهان تجربه واقعی از جهان باز را برای بازیکنان به ارمغان می آورد که به لطف آن، می توانید هرجا که بخواهید برید!

در حال حاضر، بازی مورد انتظار و پرطرفدار Rage 2 توسط استودیوی آیدی سافت ور ساخته می شود. همچنین، گفته شده استودیوی نامدار اولانچ (Avalanche Studios)، خالق بازی های Mad Max و Just Cause، در ساخت و توسعه این عنوان با اعضای استودیوی آیدی سافت ور همکاری می کند. همکاری استودیوی اولانچ در ساخت بازی Rage 2 می تواند نشانه خوبی برای طرفداران این مجموعه باشد چرا که این استودیوی بازی سازی تا به امروز عملکرد مناسبی داشته و آثار آن ها مورد استقبال بازیکنان و منتقدان نیز قرار گرفته است. از طرفی دیگر، استودیو اولانچ به دلیل ساخت بازی Mad Max، با طراحی دنیای آخرالزمان به خوبی آشنا است و تجربه کافی در زمینه نحوه خلق عناصر و المان های مهم و اصلی این جهان دارد.

در نهایت، بازی Rage 2 برای عرضه در بهار سال میلادی آینده (2019) برنامه ریزی شده است. گفتنی است این عنوان بر روی هر سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن و رایانه شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

بازی Rage 2

شایان ذکر است؛ اطلاعات و ویدیوهای بیشتر از بازی Rage 2 در نمایشگاه E3 سال جاری میلادی به اشتراک گذاشته می شود. توجه داشته باشید که  کنفرانس رسمی شرکت بتسدا در نمایشگاه E3 2018 راس ساعت 6 قبل از ظهر روز دوشنبه 21 خرداد ماه سال 97 به وقت ایران (ساعت 18:30 دقیقه روز 10 ژوئن سال جاری میلادی به وقت PT) در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود.

این کنفرانس به صورت زنده از طریق پلتفرم های مختلف از جمله توییچ فیس بوک، یوتیوب، وب سایت رسمی بتسدا و غیره پخش می شود. از این رو، درصورتی که به دنبال تماشای زنده این کنفرانس هستید، در ساعت مذکور به یکی از پلتفرم های فوق مراجعه کرده و به صورت رایگان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 را لحظه به لحظه دنبال کنید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا