با هدست Bullets Wireless بیشتر آشنا شوید

به گزارش سیناپرس به نقل از دیجیاتو،به لطف آهنرباهای به کار رفته در پشت گوشی های هدفون بلوتوثی مورد بحث، علاوه بر این که سیم های آن هرگز به هم گره نمی خورند، امکان کنترل آغاز یا توقف پخش موسیقی نیز به شکلی جالبی در اختیار شما خواهد بود.

هدفون بلوتوث Bullets Wireless وان پلاس

شیوه کار بدین صورت است که اگر دو گوشی هدفون وان پلاس را به هم بچسبانید پخش موسیقی به طور خودکار متوقف می شود. اگر آنها را از هم جدا کنید پخش صوت از سر گرفته خواهد شد.

علاوه بر این ها کمپانی سازنده وعده داده که مالکین موبایل های وان پلاس 5، 5T و همچنین پرچمدار تازه این شرکت در آینده نزدیک قادر خواهند بود از همین مکانیزم برای پاسخگویی و یا قطع تماس ها نیز استفاده نمایند.

هدفون بلوتوث Bullets Wireless وان پلاس

این نخستین تلاش OnePlus برای تولید هدفون در کنار موبایل های هوشمند خود نیست. این شرکت در سال ۲۰۱۶ نیز ایربادهای Icon را روانه بازار کرده بود که آنها هم با بازخوردهای مثبتی از طرف کاربران مواجه شدند. با این همه Bullets Wireless نخستین هدفون بی سیمی است که این شرکت به تولید می رساند.

البته این گجت کاملاً هم فاقد سیم نیست،‌ بلکه گوشی های آن به وسیله سیم به قطعه دور گردنی متصل هستند.

هدفون بلوتوث Bullets Wireless وان پلاس

شرکت چینی وعده داده که با هر بار شارژ امکان ۸ ساعت گوش فرا دادن به موسیقی توسط هدفون های مگنتی جدید وجود خواهد داشت. ضمن این که به لطف بهره مندی از فناورژی شارژ سریع به ازای تنها ۱۰ دقیقه شارژ تا ۵ ساعت دوام باتری را در اختیار خواهید داشت. برای انجام شارژ نیز تنها کافیست که از کابل USB-C و آداپتور استاندارد موبایل خود استفاده نمایید

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا