آئودی A۸ مدل ۲۰۱۹ با قیمتی رقابتی عرضه می‌شود

شرکت‌های خودروسازی آلمانی همواره دارای قدرت ویژه‌ای در بازار بوده‌اند و در میان آن‌ها سه نام بنز، بی ام و و آئودی به‌عنوان سرآمدهای صنایع خودروسازی این کشور حضور دارند. با این شرایط رقابت بین این سه شرکت به شکل بسیار جالبی در حال انجام است و همین امر نیز موجب شده است که بسیاری از محصولات این سه غول با هدف رقابت با مدل‌های مستقیم شرکت رقیب عرضه شوند.

آئودی A۸ مدل ۲۰۱۹ قرار است در پاییز سال ۲۰۱۸ میلادی پیش‌فروش بشود و قیمت مدل پایه این محصول تنها 83 هزار دلار در نظر گرفته شده است. این قیمت تقریبا برابر با بی ام و سری ۷ و نزدیک به 6 هزار یورو کمتر از مرسدس بنز کلاس اس است. به این ترتیب می‌توان درک کرد که چرا آئودی A۸ مدل ۲۰۱۹ یکی از بهترین‌های بازار از نظر ترکیب قیمت و کیفیت است.

 این خودرو در فاز نخست با یک موتور ۳ لیتری V۶ عرضه می‌شود که می‌تواند موجب قرارگیری توانی ۳۶۹ اسب بخاری در اختیار کاربران این وسیله نقلیه شود. همچنین مدل پایه یاد شده با صندلی‌های ویژه‌ای که به‌صورت ۱۶ جهته قابل تنظیم هستند، سیستم مدیریت امکانات خودرو در قالب یک پنل تصویری ۱۲٫۳ اینچی و مواردی متعدد دیگر عرضه می‌شود.

شایان‌ذکر است که نسخه V۸ موتور آئودی A۸ مدل ۲۰۱۹ نیز در سال ۲۰۱۹ به‌صورت رسمی به کاربران عرضه خواهد شد و قیمت این محصول هنوز مشخص نشده است و حتی جزئیات مربوط به موتور آن نیز به کاربران و رسانه‌ها اعلام نشده است.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا