لامپ‌های هوشمند شیائومی از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کنند

به گزارش سیناپرس به نقل از زومیت،شیائومی سخت در تلاش است تا بتواند محصولات مختلف خود را در بازار ایالات متحده نیز به فروش برساند. اگر محصولات این برند در بازارهای آمریکا به فروش برسد،‌ جهشی بزرگ در وضعیت تجاری این شرکت ایجاد خواهد شد؛ لذا شیائومی برای محقق ساختن این هدف، گام‌های بزرگی برداشته است.

یکی از اقدامات مهم شیائومی برای رساندن محصولاتش به بازار ایالات متحده،‌ مجهز کردن لوازم خانگی هوشمند این شرکت به دستیار هوشمند گوگل یا گوگل اسیستنت است. بر اساس آخرین خبرهای منتشرشده در مورد محصولات و لوازم خانگی این برند،‌ محصولات هوشمند شیائومی به‌زودی با گوگل اسیستنت به‌راحتی کار خواهند کرد. این خبر می‌تواند شیائومی را به اهدافی که دنبال می‌کند نزدیک‌تر سازد و مسیر هموارتری برای این برند در جهت محقق ساختن رؤیاهایش باز کند.

از جمله محصولاتی که شیائومی به‌زودی به بازار عرضه می‌کند و قرار است با گوگل اسیستنت کار کنند می‌توان به چراغ‌خواب‌های کنار تختی LED‌،‌ پریزهای هوشمند، لامپ‌ها و سیستم روشنایی داخلی هوشمند این برند اشاره کرد. این محصولات هوشمند می‌توانند با فرمان صوتی و پشتیبانی گوگل اسیستنت مسیر تازه‌ای در محصولات هوشمند این برند ایجاد کنند. به گفته شرکت شیائومی،‌ یک مدل از لامپ‌های هوشمند شیائومی می‌تواند ۱۶ میلیون رنگ را به انتخاب کاربر و به‌صورت سفارشی در اختیار وی قرار دهد که ایده جالبی است. شیائومی اعلام کرده که این محصول به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته شیائومی زمان عرضه محصول و قیمت آن را هنوز اعلام نکرده و تنها اطلاعاتی که در مورد آن مطرح شده، پشتیبانی از گوگل اسیستنت است که می‌تواند راه رسیدن محصولات این شرکت به بازارهای ایالات متحده را باز کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا