دومین دوره آموزشی اصول و فنون گزارش معاملات در سامانه مالیاتی

 با توجه به ابلاغیه سازمان امور مالیاتی کشور، مؤدیان مشمول ماده 169 قانون مالیات‌های مستقیم مصوب سال 1394، تا پایان اردیبهشت ماه امکان ارائه اطلاعات معاملات فصلی و بخشش جرایم قانونی را دارند.

با نظر به این که ثبت اطلاعاتی همچون معاملات فصلی و اظهارنامه مالیاتی، منحصرا از طریق عملیات الکترونیکی در سامانه امور مالیاتی می‌باشد، فعالان حوزه اقتصادی باید با تعاریف و مفاهیم کلیدی در ارائه گزارشات تجمیعی، آشنایی کامل داشته باشند.

از این رو جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر در نظر دارد با هدف آشنایی ارائه صحیح گزارشات معاملات فصلی و همچنین آموزش نحوه تکمیل و ارائه گزارشات فروش، ارائه انواع قراردادها، آموزش نکات مهم در گزارش فصلی با دیگر سامانه‌ها، آموزش و ویرایش و حذف گزارش در بخش‌های مختلف، آموزش و ارائه راهکار مناسب جهت تایید گزارش‌های ارائه شده، برای دومین بار با بهره‌گیری از تجارب اساتید مجرب و فعال در حوزه اقتصادی، اقدام به برگزاری عملی اصول و فنون ارائه معاملات در سامانه مالیاتی (TTMS ) نموده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی امیرکبیر به نشانی edu.jdamirkabir.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 88807008-88892144-88895969 تماس بگیرند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا