نخستین خودروی شاسی‌بلند لوکس لاگوندا

خودروهای شاسی‌بلند به محبوبیت بسیار زیادی دست پیداکرده‌اند. شرکت‌های مختلفی به دنبال ساخت محصولات این رده هستند زیرا مشتریان فراوانی برای آن وجود دارند ولی نکته مهم این است که شرکت‌های جدیدی نیز به این بازار چشم دارند. ازجمله این شرکت‌ها می‌توان به یکی از شرکت‌های تابعه کمپانی مشهور استون مارتین به نام لاگوندا اشاره کرد.

این شرکت اعلام کرده است که به‌زودی خودروی بسیار لوکسی را به بازار عرضه خواهد کرد که شاید تعریف عمومی از یک خودروی شاسی‌بلند را تغییر بدهد. این خودروی ویژه نه‌تنها یک خودروی شاسی‌بلند لوکس به‌حساب می‌آید بلکه یک وسیله نقلیه الکتریکی و دوستدار محیط‌زیست نیز خواهد بود.

بر اساس اعلان رسمی لاگوندا، این خودرو در سال 2021 عرضه خواهد شد تا نخستین خودروی این شرکت باشد. البته مسئولان این کمپانی مدعی هستند که این وسیله نقلیه، نخستین خودروی شاسی‌بلندی است که آلایندگی آن کاملاً برابر با 0 است. با این وجود نکته مهم این است که این خودرو حتی تعریف لوکس بودن را نیز تغییر می‌دهد.

کافی است به گالری تصاویری که از نمونه پیش ساخت این خودرو برای شما تهیه‌شده است نگاهی بیندازید تا سطح لوکس بودن این وسیله نقلیه را درک کنید. در ادامه این تصویر برای شما قابل‌رؤیت هستند و کسانی که این نسخه پیش ساخت را در نمایشگاه خودروی ژنو دیده‌اند، بی‌صبرانه منتظر عرضه آن در سال 2021 هستند.

منبع: Cnet

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا