400 دستگاه خودرو برقی وارد بازار می‌شود

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا،مراسم پاسداشت مقام معلم، با حضور دکتر مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و استادان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر موسی خانی در این مراسم با اشاره به مشکلات دانشگاه‌های کشور در جذب دانشجو و پذیرش بدون کنکور داوطلبان، خطاب به استادان گفت: موفقیت دانشگاه مرهون تلاش و زحمات استادان است و برای ادامه کار قطعاً نیازمند همراهی و همکاری استادان هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با 162 هزار مراجعه به پایگاه‌های علمی رتبه اول کشور را به دست آورده است، اظهار کرد: این در حالی است که تعداد دانشجویان این واحد دانشگاهی از برخی واحدهای دیگر کمتر است و جا دارد از تمام استادانی که دانشجویان را به سمت تحقیق و پژوهش سوق می‌دهند، تشکر کنم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از اخذ مجوز شماره‌گذاری خودروی برقی 2 نفره این دانشگاه خبر داد و افزود: قرار است در پنج مرحله، 400 دستگاه از این خودرو وارد بازار شود. به صورت جدی به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای این محصول بومی و تولید شده توسط پژوهشگران خود هستیم و دولت و شخص رئیس‌جمهور هم از آن حمایت می‌کنند.

دکتر موسی‌خانی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید تحقیق و پژوهش را در اولویت قرار دهند، خاطر نشان کرد: امروز بیشتر دانشگاه‌های جهان به سوی استارتاپ‌ها، محصولات نوآورانه و تولید ثروت از محل دانش حرکت می‌کنند. بنابراین برای تحقق شعار امسال که سال "حمایت از کالای ایرانی" است، دانشگاهیان باید به تولیدکنندگان برای ارائه محصولات باکیفیت کمک کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین یک اکوسیستم کارآفرینی ایجاد کند، گفت: همه شرایط این اکوسیستم فراهم است، به جز نیروی انسانی خلاق، توانمند و ماهر که باید بتواند از این امکانات، شرایط و منطقه صنعتی پیرامون خود استفاده کند.

دکتر موسی‌خانی در پایان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می‌تواند همواره برای کشور یک الگوی خوب و موفق باشد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اجرای تواشیح، اجرای موسیقی زنده و تقدیر از مدیران و استادان برتر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، از دیگر بخش‌های این مراسم بود. همچنین استادان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با تشکیل جلسات و کارگروه‌های مختلف، به بررسی مسایل و مشکلات مربوط به حوزه آموزش و پژوهش پرداختند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا