جهاد دانشگاهی معین اقتصادی شهر کرمان شد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا،دکتر رضا کامیاب مقدس رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان پس از انعقاد تفاهمنامه جهاد دانشگاهی و استانداری کرمان در رابطه با پذیرش معین اقتصادی شهر کرمان در حاشیه آیین تکریم معلمان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان سرباز در عرصه اقتصادی ایفای نقش کنیم.
وی بیان کرد: استان کرمان از ظرفیت‌های بسیار بزرگ و بالایی برخوردار است، در تمام اسناد بالادستی در رابطه با شهر کرمان که به عنوان معین اقتصادی امروز مسؤولیت آن را پذیرفتیم، از کرمان به عنوان مرکز جنوب شرق و پشتیبان کننده سواحل مکران نام برده شده است.
کامیاب مقدس افزود: شهر کرمان به عنوان کانونی باید در زمینه خدمات آموزشی، فناوری نوین، پزشکی، توریسم، اکوتوریسم و توریسم درمانی ایفای نقش کند و گام‌های موثر و بلندی را برداریم.
رییس جهاددانشگاهی استان کرمان ادامه داد: هیچ برنامه اقتصادی و توسعه‌گرایی در یک زمینه و بافت‌های توسعه نیافته نیروی انسانی امکان موفقیت ندارد و مهم است که جوامع محلی را توانمند کنیم.
کامیاب مقدس عنوان کرد: در محلات مختلف شهر کرمان با هدایت حوزه اجتماعی استانداری کرمان، در 10 محله از شهر کرمان با مجری‌گری جهاد دانشگاهی دفاتر تسهیل‌گری راه‌اندازی شده و امیدواریم در توانمندسازی محلات موثر باشد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان اظهار کرد: از سویی شهر کرمان از نخبگان و فرهیختگانی برخوردار است که می‌خواهیم مشارکت حداکثری آنها را داشته باشیم.
وی افزود: اطمینان دارم با ظرفیت‌های بالای کرمان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، این شهر در عرصه اقتصاد کشور می‌درخشد و به جایگاه والای خود در مسیر اقتصادی می‌رسد.
کامیاب مقدس گفت: جهاد دانشگاهی تدوین کننده اکثر اسناد مهم و توسعه‌گرای استان از جمله سند آمایش، توسعه فرهنگی، و … است.
وی افزود: امیدواریم با این پشتوانه فکری بتوانیم این کار را هدایت کنیم و قطعا معلمان و آموزش و پرورش با توجه به مزیت استان در زمینه آموزشی برای ما از بالاترین اولویت برخوردار هستند. به گزارش ایسنا، این تفاهمنامه با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان و دکتر رضا کامیاب مقدس رییس جهاد دانشگاهی واحد کرمان به امضای طرفین رسید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا